2015. július 12., vasárnap

Ha többé nem jelentkeznék…


Ha többé nem jelentkeznék, ne haragudjatok rám, mert az nem az én hibám lesz!
Istenem, én olyan boldog vagyok, hogy úgy érzem, már nem bírom ki, és bele fog szakadni ez a szegény szívem!
Nem felejtették el a névnapomat, nagyon is készültek rá! Meglepetést szerveztek, esküvőn belüli meglepetés party! Nekem!:)
Hát mit mondja! Menyasszony vagyok! Igazi gyűrűs menyasszony! 
El tudjátok ezt képzelni? Mert én nem! És azt sem tudom, vajon bele lehet-e halni a boldogságba, mert ha igen, akkor jelenleg életveszélyben vagyok!:)
Ja, igen, totál bolond vagyok!
Azért akartam írni, hogy megköszönjem mindenkinek a képeslapot, a jó kívánságot, és mindent, aki gondolt ránk szombaton, szóval mindenkinek köszönöm teljes szívemből!:)
És majd írok persze, ha visszatalálok a Földre, mert jelenleg, azt sem tudom hol vagyok….:)
Köszönöm még egyszer és mindenkit rettenetesen szeretek és puszilok, és nagyon boldog vagyok, Luna


9 megjegyzés:

  1. Szia Luna!
    Örülök, hogy ilyen boldog vagy. Megérdemled! Ja és persze gratulálok! (de ha még egyszer azzal fenyegetsz, hogy többet nem írsz, én nagyon morcos leszek)
    Puszi: Dolores

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dolores!

      Köszönöm szépen, nagyon drága vagy, és igérem a jövőben majd megfontoltabban és körültekintőbben választok címet!:)
      puszi, Luna

      Törlés
  2. Drága Luna!

    Még szép, hogy nem felejtették el.. :-) ;-) Tiszta szívből Gratulálok az eljegyzéshez.... :-) Kívánom, hogy légy Nagyon Boldog.. :-)

    Millió és egy Puszi, valamint ölelés,
    Dee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lelki Gurumnak!:)

      Te vagy a drága, és egy picit áruló és összeesküvő is, de mindent köszönök.
      Lassan két éve már, hogy megismerkedtünk és velem voltál jóban és rosszban is, és ez most nem közhely, hanem valóban igy volt szó szerint! Szóval köszönöm!:)
      puszi, Luna

      Törlés
    2. Hát ugye a meglepi, az akkor meglepi, ha, akkor tudod meg, mikorra azt szánták neked, és nem előtte.. :-)
      Igen, lassan két éve már, sok minden történt ez idő alatt... Hogy repül az idő, nem igaz? :-)
      Szívesen... :-) Szerintem erre valók a barátok.. :-)
      Örülök, hogy Boldog vagy.. :-)
      Puszi,
      Dee

      Törlés
  3. Szia Luna!

    Sok szeretettel gratulálok az eljegyzéshez! :)) Igazán megérdemled a boldogságot, hagyd, hogy magával ragadjon!

    puszi

    Dina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dina!

      Köszönöm! Hát magával ragadott a boldogság, nem is akár hogyan.
      Azt mindig tudtam, hogy fantasztikus tesóim vannak, és az öcsém tulajdonképp én vagyok, csak neki nem cicije nőt, hanem valami más! A nővérem fél órát adott élete legnagyobb eseményéből nekem, az öcsém pedig megszervezte a névnapi köszöntésem és a lánykérést olyan profi módon, hogy én sem tudtam volna így!
      És a doki.....aki most már a vőlegényem ugye!:) Szóval úgy bánt velem mint egy tündér hercegnővel, és megadta a módját, pedig gondolom elég távol áll a racionális pszichológus felfogásától az ahogy kedveskedett nekem, mégis megtette, hogy boldoggá tegyen. Hát elárulok egy titkot maradéktalanul sikerült neki!:)
      Igyekeznem kell majd, hogy méltó legyek és megháláljam ezt az éjszakát, meg a többit is!:)
      puszi, Luna

      Törlés
  4. Szia Luna!

    Nagyon nagyon örülök, hogy boldog vagy!! Tiszta szívemből gratulálok az eljegyzéshez, kívánom, hogy legyetek nagyon nagyon sokáig boldogok!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kriszti!

      Köszönöm, a gratulációt, hogy így érzel, és azt is, hogy mindig hagysz nyomot magad után!
      Nagyon örülök minden hozzászólásodnak!
      puszi, Luna

      Törlés