2013. október 22., kedd

24. rész - Maradj ilyen....maradj velem....

Halló mindenkinek!:)


Hát nem csalódtam a technikába, pontosan 13 percet küzdöttem, hogy el tudjam egyáltalán menteni ezt a műremeket, mert állandóan letiltott, meg azt írta ki, hibás!
Nem baj, rájöttem, így duplán simán meg tudunk jelenni. Szerencsére gyorsan gépelek 10 ujjal.:)
Képzeljétek, megnéztem az oldalnyitásokat és van olvasóm Makaóból, Malajziából, Indonéziából, Poerto-Ricoból, és az USA előtt harmadik helyen van Norvégia!
Imádom Norvégiát! Ha egyszer tehetném ott szeretnék élni, vagy Izlandon, a "tündék" földjén. Talán mert ezeken a helyeken nem lógnék ki a sorból világos szénakazal hajammal meg a világító hasky szemeimmel:)
Ja, és még volt egy nyitás az Oroszországi Föderációból is! Hát, nem vagyok egy nagy térképész, egyszer a nőgyógyászaton is olyan zavarba voltam, hogy a szekrénybe akartam távozni, úgyhogy meg kellett néznem a térképen, hogy is állunk ezzel a Föderációval.....?
Senki se tökéletes, én meg hát végképp nem!:)
puszi, nora

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése