2013. szeptember 24., kedd

16. rész - Bom dia Portugal..... - Jó reggelt Portugália.....

Sziasztok!
Hát igen, megint csak nem sikerül elsőre kitennem!:(
Sajnálom, hogy ennyire béna vagyok hozzá, és komolyan ígérem, ha jobban leszek csinálok egy másik blogot, és azon fogok gyakorolni!
Azt is sajnálom, hogy valakinek nem jelenik meg, én nem akarom megnehezíteni, sőt azt szeretném, ha minél többen olvasnátok és írnátok!
Hát, talán a negatív kritika annyira nem dob fel, de táncos barátnőm szokta mondogatni okító célzattal, "Az élet szar, le kell győznöd!"
Szóval bocsi, számos hiányosságom és hibám mellett, íme egy, nem értek a bloghoz csak szeretem írni!
Helyzetkép: az orromba papír zsebkendőket dugdostam, mert belecsöppen a klaviatúrába, és akkorákat tüsszentek, hogy lefejelem a monitort.
Öcsém, aki már lát, riadtan hőkölt vissza az orromból kilógó mamut agyaraimtól!:(
puszi mindenkinek, nora

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ez a helyzetkép... Vizuális típus vagyok, így láttam magam előtt az egészet, megmosolyogtattál vele.
    Nagyon szeretem a történeted, rám nem jellemző módon egy-egy részt 3-4 alkalommal is visszaolvasok, mindemellett napjában többször is nézem van-e új rész belőle.
    Többször említetted, hogy nem teszi ki elsőre. Nekem ennek ellenére ma is, illetve korábban is megjelent. Ha a Bloglovin miatt érzed azt, hogy nem jelenik meg, arra ne alapozz, ahogy én látom 99%-ban egy órás késében van.
    Jobbulást neked, és várom a folytatást!

    Üdv.: Réka

    VálaszTörlés
  2. Szia Réka!
    Köszönöm, hogy írtál és az külön örömmel tölt el, hogy többször is elolvasod az írásaim.
    És köszi a tanácsot is. Valóban nem látom soha, hogy megjelenne.
    Nagyon beteg vagyok, de pénteken próbálom hozni az új részt.
    puszi, nora

    VálaszTörlés