2013. november 26., kedd

Sziasztok és köszönöm!


Sziasztok!

Először is szeretném megköszönni mindenkinek!
Főleg azoknak, akik írtak és velem voltak egy pillanatig, mikor megfogalmazták az üzenetüket, de azoknak is, akik lélekben voltak mellettem. 
Köszönöm,hogy ennyien gondoltatok rám, hogy segíteni próbáltok és tanácsokkal igyekeztek a helyes irányba terelni.
Én is igyekszem! Próbálom feldolgozni ami történt és elfogadni, hogy vannak dolgok, amiket már nem tudunk megváltoztatni, még ha odaadnánk érte mindenünket sem.
Nem akarom azt hinni, hogy rossz itt, mert pontosan Ti valamennyien emlékeztettek arra, hogy igen is vannak jó és érző emberek.
Akarom hinni, hogy a világ is ilyen, és akarom hinni,  hogy egyszer majd újra így érzem én is, és azt is, hogy még van itt helyem!
Tovább lépek, vagy legalább is próbálkozom, és péntekre vagy szombatra hozok egy új részt.
Megpróbálom, mert ha tudok írni, akkor nem gondolkodom máson. 
Talán nem lesz annyira vicces mint eddig, de igyekezni fogok. 
Kérlek ne legyetek túlzottan kritikusak, sok munkám lesz benne! 
Újra kezdem! Ökölbe szorított kézzel, de kimegyek az emberek közé, és elmegyek suliba is akár mi is lesz....
Szembe nézek az emberekkel és a sorsommal, aztán majd meglátjuk!
Szóval, hétvégén találkozunk, és köszönöm, hogy velem voltatok, biztattatok és vártatok rám!

Mindenkit ölelek, Luna








11 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon jó ezt látni amit írtál. Végre pozitív szemléletet látni tőled. Bár nem ismerlek, de azért én büszke vagyok rád. Biztos vagyok benne hogy fantasztikus részt fogsz hozni. Viszont ölelés
    Christine

    VálaszTörlés
  2. Próbálj meg csak előre nézni! Hajrá!
    :)
    Ma27

    VálaszTörlés
  3. Próbálok én.....tényleg, nagyon! Csak néha túl erős a szembe szél!:)

    VálaszTörlés
  4. Örülök annak, hogy folytatod az íràst. :) Nemcsak azért mert nagyon jól írsz és tehetséges író vagy, hanem ezzel eltudod a figyelmedet is terelni. Biztos, hogy nagyon jó részt fogsz majd nekünk hozni. Csak fel a fejjel!! :)
    Puszi (Gréti)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát most már teljesen zavarba hoztok.....komolyan! Nem is tudom mit mondjak, igyekezni fogok, de kezdek aggódni, hogy túl sokat vártok tőlem:)
      Én meg a tehetséges író! Hát jó lenne!:)
      köszi

      Törlés
    2. Komolyan mondtam azt, hogy tehetséges író vagy, és szerintem ezt nem csak én làtom így. :)
      (Gréti)

      Törlés
  5. Szia Luna!

    Nem tudom, ide mi újat írhatnék, hiszen elég sokat elmondtam már. Örülök neki, hogy próbálsz változtatni, amiről tudom, hogy nehéz, de mégis megpróbálod. Ennek örülök. Lépésről-lépésre haladj, s akkor nem lesz gond. Annak, hogy írsz megint, pedig nagyon örülök, hisz ez neked remekül megy.

    Szóval csak így tovább. :-) A szembe széllel pedig ne foglalkozz, azon is keresztül mész.

    Puszi,
    Dee.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, próbálom!
      Csak az a baj, hogy ha átmegyek a szembe szélen, kihűti a szívem is.
      Mert valaminek mindig kell történnie:(

      Törlés
    2. Nem hűti ki, hisz ilyenkor mindig van valami, ami azt melegen tartja.

      Törlés