2013. november 12., kedd

Azoknak akik követik és szeretik a blogot



Sajnálattal tudatjuk mindenkivel, hogy a blog egy kis időre szünetel.
Nagyon nehéz erről bármit mondani.
A húgom súlyos autóbalesetet szenvedett a hétvégén.
Az életét a kocsit vezető sofőrnek köszönheti, aki a saját testi épségét tette kockára, hogy őt védje.
Nem találunk szavakat arra ami történt, olyan felfoghatatlan és szürreális az egész.
Majdnem másodszor is elvesztettük őt egy szarvas miatt.
A testvérem a baleset következtében sokkot kapott, majd a kórházba szállítás után erős vérzés lépett fel nála, és mi tehetetlenül néztük ahogy küzdenek az életéért.
A fizikális állapota már kielégítő, de mentálisan sajnos nagyon labilis.
Segítségre lesz szüksége, sok szeretetre és támogatásra.
A blog hamarosan folytatódik, a húgom nagyon lelkiismeretes, kötelességtudó, és az orvos is azt tanácsolta, hogy minél több dologgal foglalja le magát, különben újra magába fordul és bezárkózik.
Kérlek benneteket, akik követitek és szeretitek az blogot, ne legyetek hűtlenek hozzá.
Megértéseteket és türelmeteket köszönjük.
Üdvözlettel a családja

19 megjegyzés:

  1. Kedves Luna családja!

    Sajnálom, ami történt. Írtam önöknek egy mailt, Luna mail-boxában megtalálják. Kérem olvassák el. Ez önöknek szól. Ha úgy gondolják válaszolnak, ha nem, nem. Kérem Lunának adják át üdvözletemet.

    Üdvözlettel:
    Dee

    VálaszTörlés
  2. Mihamarabbi javulást kívánok Neki teljes szívemből!

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok! Mielőbbi gyógyulást kívánok! Eddig csendesen olvastam a blogot..
    Azonban azt hiszem ideje nekem is megszólalnom..Luna..kitartás...mi itt várunk rád.
    Szeretem azt,ahogy írsz.S a további megjegyzéseiddel is fel tudtál vidítani egy-egy pokoli napomon.
    Köszönöm!S várlak vissza!Puszi Eszty
    u.i.: Sok kitartást kívánok a családnak.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Család!
    Teljesen letaglózott a hír, Lunát sokszor puszilom és remélem, hogy a lelki egyensúlya a fizikai mellett is fokozatosan javul majd. Sajnos rajtunk nem sok múlik, de az csak természetes, hogy mellette vagyunk és maradunk. Ha már ezzel segítünk, szívesen megtesszük. Várjuk vissza őt és a kedves, lelkes és szorgalmas énjét. (Porcica)

    VálaszTörlés
  5. Szia nemrég találtam rá a blogodra és azt szeretném elmondani, hogy nagyon tetszik az írásod. Pár nap alatt elolvastam az összes részt. Amit írsz tele van élettel és felüdítő olvasni. Nagyon tehetséges vagy :) !!! Ami a testvéreddel történt engem is megrázott, mert a mi családunkban is volt ilyenre példa. Mihamarabbi gyógyulást kívánok neki!!!!! Sok kitartást nektek!!!
    Puszi
    (Gréti voltam)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Folyamatosan olvasom a blogod, de eddig nem írtam egyik részhez sem. Történeted minden részét olvastam már minimum 2-szer.Most azért döntöttem amellett,hogy írok neked, mert engem is megrázott amit Neked és a családodnak kell ezekben a napokban átélnetek. Ha egy kicsit is számít, én így ismeretlenül is melletted állok, és mielőbbi gyógyulást kívánok. Puszi: F.Melinda

    VálaszTörlés
  7. Minél előbbi javulást! A legfontosabb, hogy rendbe legyen, mi itt leszünk.

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Mielőbbi jobbulást kívánok, nagyon letaglózott a hír.
    Pihenjél sokat és remélem hamar meggyógyulsz.
    Én türelmesen várom a folytatást!
    Várlak vissza minél hamarabb!
    Puszi Bella

    VálaszTörlés
  9. Kedves Nóra és családja!

    Nagyon sok kitartást, és mielőbbi gyógyulást kívánok ezekben a nehéz időkben.
    Várunk vissza mi előbb! Csak tudd, hogy sok ember van itt, akire számíthatsz :)
    Mielőbbi jobbulást!

    Liina

    VálaszTörlés
  10. Kitartás Luna. Én is csak azt tudom mondani, amit az előttem lévők, gyógyulj meg és várunk vissza.
    Christine

    VálaszTörlés
  11. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  12. Kitartás neked és a családodnak is, gyógyulj meg mihamarabb.
    Tudom nem tudok én se újat mondani ennyi komment után, de remélem sikerül mindnekinek egy kicsi erőt átadni, hogy jobban legyél.
    Már 3x olvastam el minden részt, annyira imádom a stílusod és a történeted. Csak így tovább és kitartás :)
    Mi itt leszünk és bíztatunk.
    Puszi Ancsa

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    A többiek már leírták a lényeget! :) Jobbulást! És ha elég jól érzed magad remélem folytatod az írást! Várjuk/várom a folytatást!
    1olvasó

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Ez most nagyon lesokkolt! Remélem, hogy hamarosan jobban leszel! Gyógyulj meg hamar, mi itt várunk téged vissza nagyon! :)))
    Egy hűséges olvasód :) ♥

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Sajnálom az elöző komimat.Lehet hogy most sokan bunkónakl hisztek.
    Minden esetre gyógyulj meg hamar mert egy fantasztikus író vagy!
    Remélem megbocsátasz az elöző komentem miatt. =( Tényleg sajnálom amit írtam.

    VálaszTörlés
  16. Kedves Nóra és Családja!

    Nem tudom mint írhatnék, előttem már mindent leírtak. Kitartás. Várunk vissza!

    VálaszTörlés
  17. Kedves Nóra és családja!
    Remélem Nóra jobban van már, minden nap többször is gondolok rá.
    Nóra egy nagyon jószívű fantasztikus ember nagyon várjuk vissza.
    Nagyon várom, hogy valami hírt halljak róla, mert nagyon aggódok érte.
    Millió gyógyító puszit küldök neki !!!
    Bella

    VálaszTörlés
  18. Kedves Nóra!

    Én nem akartam ide írni, de hiába csak későn olvastam ezeket a sorokat... Az számít, hogy jól legyél és nagyon erősnek kell lenned. Szeretném felvenni veled a kapcsolatot, így nálam megtalálod az elérhetőségemet, de akár meg is kereshetsz a közösségi oldalon.
    Remélem olvasod ezeket a sorokat, és erőt ad neked ennek a sok embernek a kedvessége. Nehéz lehet, hogy mindegyik elolvasása után újra és újra eszedbe juthatnak a történtek, ezért ha rendben leszel és úgy érzed képes vagy rá, akkor jelentkezz. Nem kell részt hoznod, csak egy életjel tőled, akár a családodtól.

    Én várlak, leírtam neked mindent.

    Ena

    VálaszTörlés
  19. Sziasztok!

    Úgy látom Nóra adott életjelet magáról. Itt: http://lunaworld02.blogspot.hu/2013/11/blog-post.html

    VálaszTörlés