2013. november 5., kedd

28. rész - Minä rakastan sinua....

Újra Szia Mindenki!:)

Akkor a második próbálkozásomnál megemlítem, hogy utólag majd teszek még bele képeket, csak most nagyon siettem, ráadásul a fele család is itt settenkedik állandóan körülöttem, és nem akarom, hogy lássák mit csinálok!
Ezt a néhányat csak azért volt muszáj betennem mert olyan édesek:)
Nézegetem itt a tankönyveimet de ma még ezek sem tudják elvenni a jókedvemet.
Pedig lenne miért.... Tudtátok, hogy Európában nálunk Magyaroknál a legmagasabb az öngyilkosságok aránya?
A megyénkre kivetítve szerencsére az otthonom környékén a legkevesebb 16,5 - 24,5 % közé esik de még ezek a számok is borzasztóak!
És az is, hogy utánunk Finnország jön az öngyilkosságok számával. Szomorú statisztika!
Apropó statisztika! Statisztikailag sajnos elvesztettem a norvégiai olvasóimat:(, és eltűnt Makaó, és Poerto Rico is:(!
Már csak Malajzia és Indonézia maradt nekem az egzotikumokból, de nekik nagyon örülök és innen is millió puszit küldök és várok vissza mindenkit ám!:)
Hát akkor minden jót kívánok nektek ehhez a héthez!
puszi, nora



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése