2014. április 17., csütörtök

60. rész - A véletlenek Isten ujjlenyomatai


Sziasztok!

Valamiért megint megőrült a blog és a februárban írt 47. részt tette ki!
Mondjuk nem is értem miért csodálkozom ezen!:)

Már össze vagyok pakolva, hamarosan útnak indulok, hogy hova azt sosem találnátok ki!
Egy pillanatig elgondolkoztam azon, hogy törölnöm kellene az egész bejegyzést, sőt a blogot is, - úgy is mindig csak görénykedik velem, - miután az egyetlen reakció egy nem jó pipa lett, sőt azon is gondolkodom, hogy itt hagyok mindent, és most kiköltözöm és nem érdekel se az érettségi, se semmi a világon.
De aztán meggondoltam magam, tudom, hogy nagyon túlfűtött felfokozott idegállapotban vagyok, és sosem voltam még zavartabb mint most. 
Lehet, hogy nem kéne beülni a szuper kis autómba se, de már alig várom, hogy elhúzhassak és mindent meg mindenkit magam mögött hagyhassak!
Nagyon-nagyon el kell gondolkoznom a jövőmről!
Tudom, nem szabadna komoly döntéseket hozni ilyen idegállapotban, de nekem sajna nincs másik!:(
Üdv mindenkinek,
Luna

5 megjegyzés:

  1. Szia. Nem ismerlek, és sose îrtam még ide. De kérlek ne töröld a blogot, lehet most sok minden összejött neked ( jelenleg én is így vagyok és menekülnék) , de ezek az oldalak pont arra jók hogy az estéimet feldobják :-) . Innen is kívánom hogy jöjjön rendbe nálad minden és ne hagyd abba a blogot, tehetséged van hozzá :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Ismeretlen!
      Nincs szándékomban törölni az oldalt, csak kicsit depiztem! :)
      Igyekszem majd még sokáig feldobni az estéidet az írásaimmal!
      Én már rendben vagyok, és ezt kívánom neked is! Fel a fejjel, én menekültem, de végül úgy is miden út haza vezet!:)
      Kívánom, hogy neked is rendeződjenek a dolgaid! :)
      puszi, Luna

      Törlés
  2. Nóri Nóri Nóri...
    Igen , gondolkodj. Gondolkodj és ne tegyél olyan lépéseket amire visszagondolva úgy érezheted hogy : megbántam.
    Én megvárom amíg lejátszod a meccseidet, megvárom amíg folytatni tudod.
    ma27

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Margó27!
      A legtöbb ember dőresége, hogy csak utólag gondolkozik, és követ el baromságokat! :)
      Tisztelettel jelentem, hogy megbántam, megbántam, nagyon megbántam! :(
      Miközben ámokot futottam, megfeledkeztem a világon a legfontosabbról, az édesanyámról!
      Minden meccsem lejátszottam....hát mit mondjak? Egyezzünk ki egy döntetlenben!:)
      Hamarosan jelentkezem, - a nyakamon a ballagás meg az érettségi, - és köszönöm, ezt a pár mondatot. Nagyon jól esett!
      puszi, Luna

      Törlés