2015. január 24., szombat

Megszületett!:)


Sziasztok!

Megszületett! Megvan a kisöcsém!
Anyu is jól van! Olyan bátor és erős!
Jaj édes istenem! Én még mindig sokkban vagyok! Még mindig nem fogtam fel ezt az egészet!
Annyira, de annyira boldog vagyok, olyan hihetetlen, ami történt!
Azt hiszem 3 kiló 15 dkg és 50 centi, és ő a világon a legszebb! Tökéletes! Úgy ahogy van!
Nem hittem, hogy ez ilyen iszonyúan szörnyű, és ennyire kimondhatatlanul csodálatos!
Iszonyatos volt az a szörnyű fájdalom és az a rengeteg vér, és utána anyu arcán a boldogság!
És a kis hangja, ahogy felsírt!
Nem értünk be a kórházba, esélyünk se volt!
Miattam van az egész, az én átkozott ügyefogyott hülyeségem miatt történt, de szerencsére most már minden rendben!
Én nem tudtam, hogy ez ilyen szörnyű, nem gondoltam, hogy valami ennyire tudjon fájni!
És hogy létezik ekkora boldogság a világon!
Ja igen! Andynek hívják! András lesz, ahogy apu! Andrew Adam!



12 megjegyzés:

  1. Szia,
    Gratulálok anyukádnak.... nagyon sok boldogságot kívánok és jó egészséget... :-)
    Üdvözletem küldöm a kis Andynek az új világban... :-)
    Millió puszi és ölelés,
    Dee :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dee!

      Köszönjük! :)
      Szerencsére minden rendben, remekül vannak, csak én ijedtem meg iszonyatosan!
      Most felváltva vagyunk bent náluk!:)
      Énekes lesz! Rettentően erős torkocskája van, és imád ordítani! Szerintem több oktávon játszik a hangja visítás közben:/
      Puszi, Luna

      Törlés
  2. Gratulálok anyukádnak, nagyon bátor és erős nő lehet! :)
    Hűha, nem értetek be a kórházba?
    Otthon szült?
    Puszi, Porcica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Porcica!

      Köszönjük szépen!
      Igen, nagyon bátor, én bezzeg háromszor körbefutottam ezt a baszom nagy házat, magyarul visítozva, mire eszembe jutott mit is tegyek…..állítólag!:/
      A kórház 1 óra tőlünk, és szakadt a hó, az öcsike fél óra alatt megszületett!:) A Petinek sikerült egy mentőt kerítenie, aki egy szomszédos házhoz jött, így volt segítség! Hatalmas hálával tartozunk neki!:)
      Puszi, Luna

      Törlés
  3. Szia Drága!

    Nagyon-nagy gratula édesanyádnak és az öcsinek. Isten hozta az új kis jövevényt ezen a világon. Sok boldogságot, egészséget és szeretetben eltöltött éveket kívánok neki.
    Egy kisbaba születése a legnagyobb csoda a világon.

    Puszi nektek, Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Reni!

      Nagyon szépen köszönjük!:)
      Hát eléggé igyekezett! Két héttel előbb érkezett a vártnál!:)
      Csináltam valamit, amit szerettem volna titokban tartani anyu előtt. Persze észrevette, és nagyon izgatott lett, aztán elfolyt a magzatvize. Én meg azt hittem vérzik! Iszonyatosan megijedtem!
      Hétfőn hozzuk őket haza, bár ha jobban belegondolok, már volt itthon a kisöcsi!:)
      Puszi, Luna

      Törlés
  4. Szia, Te boldog és büszke Nővérke! :)

    Anyudéknak gratulálok, jó egészséget kívánok neki és a bébinek is!
    (csak így zárójelben kérdezem: a kistesó milyen állampolgár lesz ilyenkor?)
    Ha nem értetek be a kórházba, hol szült anyud? :o De a lényeg, hogy végül minden rendben volt. :)
    puszi

    Dina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Dina!

      Köszönjük szépen!
      Aki az államokban születik, automatikusan megkapja az állampolgárságot!:) Teljes jogú tagja a társadalomnak!:)
      Itthon született, utána vitték őket a kórházba! Én voltam vele meg a bejárónő, aki egy ideig azt hitte hülyéskedek, még fel is vett a telefonjával, mert félmeztelen rohangáltam és magyarul ordibáltam ijedtemben. A Peti tankolni ment, mert veszekedtünk valamin, de aztán szerzett egy mentőt a közelből, így volt orvosi segítség, meg apuék is visszaértek. Szóval a végére mindenki ott volt!:)
      Puszi, Luna

      Törlés
  5. Kedves Luna!

    Szívből gratulálok a kis trónörököshöz; erőt, egészséget neki és az egész családnak! :)

    puszi, Jonesy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Jonesy!

      Nagyon szépen köszönjük!
      Egy igazi kis herceg. Picit kopaszka, de már imitt-amott pici kis szőke pihécskéi meredeznek a fejéről, és nagy csodálkozó kék szemei vannak. Szerencsére picit sötétebbek, mint az enyém! És nagyon tevékeny máris! Ordít, szopizik, alszik!:)
      Puszi, Luna

      Törlés
  6. Szia drága, gratulálok a kisöcsihez, sok bologságot hozzá és vigyázzatok rá. Dajkáld sokat, hamar megnő majd. Remélem nemsokára írsz majd.
    Puszy: Christine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Christine!

      Köszönjük! :)
      Alig merem megfogni, olyan kis aprócska és törékeny. Csak nyaklik mindenfelé, apu két tenyerében elfér!:) És ezt a törékeny csodát, nekem kell majd otthon fürdetnem! Nagyon izgulok, nehogy valamit rosszul csináljak!:)
      Szívesen írok, azért nem tettem eddig, mert tudom, mennyire sok dolgod van, és milyen rettentően fáradt vagy. Nem akartalak zavarni!:)
      Puszi, Luna

      Törlés