2014. november 23., vasárnap

Itthon vagyok!




Sziasztok!



Itthon vagyok! Haza értem végre! Oda ahova tartozom, akik mindig voltak, vannak és lesznek nekem!
Kicsit korábban, ez egy előre be nem tervezett, soron kívüli hazaút, de most már azt hiszem, pontosan erre volt szükségem.
A reptérről felhívtam az öcsémet, hogy próbáljon óvatosan vezetni, de jöjjön hamar értem, lehetőleg egyedül, és főleg hozzon egy kabátot meg meleg ruhát, mert megfagyok. Szegényke teljesen ledöbbent, de már pattant is, egy jókora Nyurga dzsekibe burkolózva értem haza.
Végig zokogtam a gyorsforgalmit, csak annyit nyögtem ki, hogy nincs semmi baj.
Soha nem lett volna szabad elmennem innen!
Otthon a nyakába borultam a nővéremnek, a dédikének meg a barátnőimnek és úgy sírtam, alig kaptam levegőt.
A régi lakásomban összebújtunk az ágyban, mint régen mi hárman, és csak beszélgettünk! Megittam egy üveg Smirnoffot, ez is a felejtés része!:)
És egy férfival aludtam most is, azzal, akit a világon a legjobban szeretek, az öcsémmel!
Reggel a nővéremre ébredtem, ahogy hozta a vitaminjait, és ettől megint sírnom kellett. Bármi is történt, olyan jó itthon!
Összeszedtem valami vírust, nem vagyok lázas, nem folyik az orrom, csak köhögök, de úgy, hogy majdnem kiszakad a tüdőm.
Most kaptam egy koktélt, a fejfájásomra, a torkomra, az idegeimre, és hogy aludjak. A Barbi szerint ettől holnapig szundizom, de szükségem van rá. Jelenleg senki se tudja, hol vagyok. Anyuék azt hiszik a skandinávval, ő meg…fogalmam sincs, mit gondol.
Most itt van mindenki. A Luca akár egy kis vombat bébi kapaszkodik bennem, az anyukája meg a szomszéd bácsiék a gyógyító pálinkával, a tesóim, meg a fogadott tesóim, én meg kibőgöm már a szememet. A dédike erőlevest főz nekem, hogy meggyógyuljak. Bárcsak újra kisgyerek lehetnék!
A gépen megírtam a következő részt, ráadásul kézzel, mert eltört az a kis kütyü, amim eddig volt, úgyhogy holnap érkezem vele, és ezentúl rendszeresen jövök, a másik blogomra is.
Most búcsúzom, meg kell gyógyulnom, mert rengeteg tervem és tennivalóm van itthon. Holnap találkozunk!

Puszi, Luna







3 megjegyzés:

  1. Édesem mi ez a hirtelen?
    Ugye nem arról szól, hogy feladtad az utóbbi év álmait?

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem, én soha nem adom fel! Nem is maradt már más nekem! Csak a szőke herceges álmaimnak lett vége!:(
      Úgy volt, hogy haza jövünk pár hétre, csak előbb érkeztem, és valószínűleg nem lesz többet alkalmam haza jönni, ezért most csak nézek, nézek és nézek....:)
      puszi, Luna

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés