2014. augusztus 9., szombat

Egy kicsit csúszunk, bocsi...


Sziaszok!


Nagyon nem élvezem ezt a napot!

Sajnálom, de ma biztosan nem lesz rész, talán holnap sem. Igyekszem, de nem tudok ülni, vagyis ülni igen, de ha úgy tartom a kezem, ahogy gépelek, annyira szúr a lapockám, hogy nem tudok írni.
Nem jó se állva, se ülve, csak feküdni tudok hanyatt, mint egy felborult teknős, és a kezem fel kell emelnem a fejem fölé,….na akkor nem fáj.

Egy ideje már nem táncoltam, gondoltam reggel itt az idő. De nem koncentráltam eléggé, és egy hatalmas esés lett a vége. Ráadásul fejjel lefelé álltam a parkettába és kificamodott egy kicsit a karom. Gondoltam, jó, akkor inkább dobozolok, és nekiálltam a lexikonokat elpakolni.
Napok óta a dohányboltokat járom dobozokért, mert azok olyan jó méretesek. Bedobozoltam a Révayt, Brehmet, Pallast, Természettudományost, Orvosit szóval jó nehezeket és építettem belőlük egy tornyot. És a torony elfáradt és rám dőlt, de pont a hátamra.
Hát nagyon letaroltak, úgy kellett kimenteni alóla, és a vállam totál odalett.
A dilidokim megropogtatta és szerinte helyrerakta, szerintem csak kíváncsi volt, mekkora a fájdalomküszöböm és mikor pisilek be. Hát majdnem sikerült….

Most fekszem, körülöttem az egész aggódó család, anyu meg, na ugye? Ha most ott lennél egyedül mi lenne veled? Hát nem jobb itt velünk? Mit számít az az egy vagy két hónap már?
És közben palacsintát eszik, - folyton azt eszik, a dédi non stop süti, - anyu meg beleteker egy kovászos uborkát és elropogtatja. Közben behunyt szemmel úgy hümmög, ahogy én szoktam.
Mi meg nyelünk nagyokat és próbálunk nem hányni mikor még a kovászos uborka levéből is iszik.
Borzalmas! Komolyan, apu is csak pislog nagyokat, és rázza a fejét a lelkes kínálásra!:(

Én meg siránkozok, mit lehet így csinálni, hanyatt fekve, feltartott kézzel?
Az ütődött doki persze csak vigyorog, úgyhogy jobbnak láttam folytatni.
Egyedül?
Ő meg, meditálj, úgy is szét vagy esve fejben mostanában!:/

Szóval írni azt nem tudok, ezt is nagyon nehezen pötyögöm ide be, de arra gondoltam, van egy másik történetem, és blogom is. Bár még nincs teljesen kész, de azért már használható, a törim eleje viszont megvan.
Szóval, ha érdekel valakit, felteszem az első részt holnap mert most pihennem kell, tényleg fáj.
Itt a linkcím, 

http://noranadasdy3.blogspot.hu/

és a blogon alul is kint van, a Saját történeteim link alatt, LunaVilága3.

Ha lesz rá igény, akkor ebből tudok részeket hozni addig amíg újra tudom használni a kezem, vagy valahogy bepötyögöm az új részt ide.
Bocsi, de ennyit tudok tenni....:/

Sokkaljobb hétvégét mindenkinek!
puszi, Luna




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése