2014. augusztus 5., kedd

78. rész - Ritka pillanat, ha találunk egy igaz barátot....


Sziasztok!

Megérkeztem az új résszel! Remélem tetszeni fog, egy titok most megoldódik.:)

Tegnap kicsit elbeszélgettem veletek az időt, aztán meg a családommal, de mostantól jobban ráérek és több időt fogok az írásra fordítani.

Holnap nem, de holnap után újra jövök. Végre találkozhattam anyuval, és most minden időmet vele fogom tölteni. Hosszú napok teltek el anélkül, hogy megölelhettem volna, és ez borzasztó volt nekem. Most egy csinos kis selyemsállal a nyakamon közlekszem, és egy olyan van a fejtetőmre gumizott hajamban is. Régen mindig így hordtam. Most azért, hogy ne látszódjon a lenyisszantott tincsem, ami ütődötten felfelé göndörödik a fejem tetején.

A barátom mielőtt elment önfeláldozóan magára vállalta, hogy a játék hevében durván kiszívta a nyakamat ezért a kendő. Én meg nem mutogatom, hisz olyan ciki, anyuban meg van annyi tapintat, hogy nem kíváncsi rá. Nem tudom mikor lesz a nyakam tünetmentes. Először piros csíkok voltak rajta, aztán kivörösödött, majd belilult és véraláfutásos lett. Most foltokban tünedezik és még mindig ronda. Azt hiszem a lelkem is ilyen, csak az nem látszik!:/

Ugye még nem mondtam a nagy hírt? Kisőcsénk lesz!:) Anyu már a 14 hétben van, és úgy tűnik ebben is igaza lett a sámánnak. Egyre jobban bízom abban, hogy minden rendben lesz, nem történik már semmi baj. Elmúlt 12 hetes, a tesó már köldökzsinóron át eszeget, és ha lett volna vele valami gond, már fellépett volna valami probléma. De nincs szerencsére semmi, anyu egyszer elájult, de kiderült, hogy nagyon alacsonyra leesett a vérnyomása. Úgy tűnik, ebben is rá hasonlítok!

Hosszú még az idő februárig, de türelmesen várunk!:)

Szóval most úgy van, mint régen! Egész nap anyuval vagyok, megyek utána minden hova, és csak beszélgetünk és beszélgetünk, és mindenki igyekszik minket kettesben hagyni.
Ezért is szeretem őket, mert tapintatosak és tudják milyen fontosak nekem ezek az órák.
Nektek is teljen kellemesen a napotok!
Puszi, Luna



Kimi....

Hanna elé sietek, az ajtóban várom. Fogalmam sincs mi a fasz van velem, de a torkomban zakatol a szívem. Ideges vagyok. De miért? Talán mert arra a nőre várok, akinek feldúltam jogos haragomban az életét? Vajon mire számíthatok a következő percekben?
-    Szia! – néz nyugodt érdeklődéssel a szemembe. Zavarba hoz ez a pillantás.
-    Hanna…gyere beljebb. – makogok. – Ülj le. – mutatok a kanapéra elfogódottan akár egy hülye.
-    Köszönöm….
-    Megkínálhatlak valamivel? – nyögöm.
-    Igen egy szendvicset és egy kapucsínót. – sóhajt.
-    Eeh… - nyögöm, és zavartan bámulok felváltva rá és a konyha felé. - Valami baj van?
-    Ezt még te kérded tőlem?
-    Nézd, - ülök mellé, - én nagyon sajnálom.
-    Mit?
-    Hogy tönkre tettem az életedet…igazán, csak annyira dühös voltam, nem gondoltam át mit okozok ezzel neked.
-    Hát nem….valóban. – grimaszol.
-    És most…talán szükséged van valamire?
-    Ha igen, segítenél? – fordul felé és néz nagyon komolyan a szemembe.
-    Igen! Sokat gondolkoztam azon ami történt, és nem tudom, hogy helyesen cselekedtem-e…nem tudom, hogy mi lenne a megfelelő viselkedés ilyen esetben. Hallgatni, és hagyni, hogy éld vele tovább az életed, vagy elmondani az igazságot, amit jogod van neked is tudni, és ezzel tönkretenni mindent, ami eddig fontos volt. Nem tudom mi lett volna a helyes, de bármi is az, már így történt, és ezt nem lehet visszacsinálni.
-    Ha lehetne megtennéd? Visszacsinálnád, hogy nekem ne fájjon?
-    Nem tudom Hanna. – nézek komolyan a szemébe. – Sajnálom, hogy miattam szenvedsz, de nem az én bűnöm. Tudom mit érzel,  ha tudok segítek, de nem tudom, hogy jól vagy rosszul tettem amit tettem…fogalmam sincs… - halkulok el és tanácstalanul rángatom a vállam.
-    Köszönöm Kimi. – teszi a kezemre a kezét.
-    Eeh, de mit? – meredek rá. Mi a fasz van, megzavarodott szegény a fájdalomtól?
-    Hogy ilyen jó barát vagy. Nem azt mondod, hogy megérdemelte, amit kapott tőled, hanem azt, hogy nem tudod, helyesen cselekedtél-e azzal, hogy elárultad. Azt hiszem, én sem tudom, mit tennék hasonló helyzetben. Mi a jó, kimondani, és ezzel fájdalmat okozni, vagy hallgatva, akaratlan cinkossá válni és hagyni, hogy a másik becsapjon, és élvezze a szeretetet tovább, miközben méltatlan rá. Vajon mit akar a másik? A fájdalmas igazságot, vagy a boldog tudatlanságot?
Nem tudok neki mit mondani, lassan pislogok, talán hogy ezzel is nyugtassam, és grimaszba húzom a szám.
-    Ezért most én segítek neked. - folytatja szomorkás mosollyal, és szemeivel szinte simogat.
-    Há? – tátom rá a szám.
-    Most én hoztam neked egy levelet. Remélem, tudok vele segíteni. Szeretném, ha tudnád, hogy nem vagy egyedül. – tesz elém egy lezárt fehér borítékot.
-    Mi ez? – nyögöm.
-    Majd rájössz, ha kinyitod. – áll fel. – Ha nem is tudok ezzel sokat segíteni, azt ebből tudnod kell, hogy mi mindig itt vagyunk neked a szomszédban. – szorít egy kicsit a combomon fekvő kezemen, mielőtt feláll és kisiet.
Zavarodottan bámulok utána, aztán tétován a kanapén hagyott borítékért nyúlok. Elegem van már a meglepetés levelekből. Csak forgatom az ujjaim közt, nem merem kinyitni. Nem a büszkeség tart vissza, hanem a gyávaság, már nem akarok több fájdalmas igazságot.
Igaza volt, jobb nekem a boldog tudatlanság. Inkább boldog részegre iszom magam, és leszarok minden kibaszott levelet. Nem érdekel semmi és senki! Ők se, oldják meg, én is azt teszem! Mindenki egyedül van, mindenki! Milliók rajonganak értem, mégis én vagyok a legboldogtalanabb magányos ember a földön!
Felállok, és az asztalon hagyom a levelet. Leveszem a pólóm, papucsba bújok, és az uszoda felé indulok. Inkább edzek, már csak a sport tart életben.
Az ajtóban megtorpanok. Tudnom kell! Akár mi is van abban a kurva levélben, ennél rosszabb már nem lehet. Mit hozhatott? Talán egy bírói végzést, hogy akarják a kicsit? Pereskedni akarnak érte? Ő az apja…joga van hozzá, vonok vállat gondolatban.
Igen? Akkor meg mi a fasznak fáj ennyire? Fogalmam sincs!
És arról se, hogy mire számítsak. Teljesen üres aggyal, az idegességtől merev ujjakkal tépem fel. Hosszan mélyen szívom be a levegőt a fogaim közt, miközben kinyitom a géppel írt papírt.
Genetikai vizsgálat apasági teszt – olvasom és kihagy a lélegzetem. – döbbenten siklik át a szemem a sorokon és a lényeget kezdem olvasni.
….vizsgálat alapján 99,9 %-ban megállapítható, hogy nem mutat egyezés a genetikai állomány, vagyis nem Sebastian Vettel a vér szerinti apja….
Megdermedek akár egy szobor, lassan nyúlok a mellkasomhoz és finoman masszírozom a szívem. Nem az övé…nem Vettel az apja…nem csaltak meg, nem árultak el. Seb a barátom, a barátom…. – lüktet az agyamban folyamatosan.
Összeszorított szám grimaszba torzul az erőlködéstől, aztán lazítok a tartásomon és hagyom, hogy a könnyek utat találjanak maguknak az arcomon. Az utóbbi időben elég sok ráncot pakolt rám a fájdalom.
Seb a barátom, a német nem árult el engem, dübörög az agyam.
A pólómért kapok, magamra tépem, és a levéllel a kezemben kisietek.
Csöngetek, zavartan álldogálok, nem tudom, mire számíthatok.
Hanna azt mondta, mi mindig itt vagyunk neked a szomszédban….
Némán nyílik ki a kapu, nem szól bele senki a telefonba. Nem kell csöngetnem, az ajtóban Hanna vár. Mosolyog!
-    Isten hozott Kimi…
Zavartan toporgok előtte, keresem a szavakat, mit is mondhatnék?
-    Örülök, hogy látlak…bent van! – int a lakás belseje felé.
-    Milyen? – kérdem elfogódottan.
-    Majd meglátod… - vág egy grimaszt.

Úgy viselkedik, mint akik már rég nem találkoztak, és nem úgy, mint aki pár perce jött el a lakásomból. Értetlenül figyelem és engedelmesen haladok befelé.
A német a kanapén üldögél. Nem néz rám, a TV-t bámulja, valami hülye foci megy benne. Hagyja, hogy álldogáljak, nem vesz rólam tudomást. Megteszem a kedvéért. Megérdemlem, igaza volt és ez most az ő bosszúja.
A söréért nyúl és mielőtt belekortyolna hajlandó végre észrevenni.
-    Ott a söröd a hűtőben…finn, amit szeretsz…
Ennyi! Ennyivel letudta! Nem vádaskodik, nem olvassa a szememre a hibáimat, nem akar győzelmi tort ülni a romjaim felett.
Jobb ember vagy, mint gondoltam….
-    Átvitted neki? – mered a belépő Hannára.
-    Igen….
-    Mondtam, hogy ne tedd! – duzzog a német.
-    Én meg mondtam, hogy megteszem. – állja egykedvűen a dühös pillantásokat. – Azt tettem, amit kellett! Amit a lelkiismeretem diktált!
-    Nem bízott bennem… - így a nyűgös.
-    Én se benned bíztam, hanem Kisuban! – jön a lehengerlő válasz. – És mivel ő már tudta a választ…azt, hogy nem ő a kislány édesapja, neki sokkal nehezebb volt… Te hittél volna neki a képek láttán?
-    Most nem rólam van szó! – duzzog.
-    Ő a barátod, és akkor is az volt, mikor még senki se foglalkozott veled, csak egy kezdő voltál, akit mindenki megmosolygott. Ő volt az, aki egyenrangúként kezelt és a barátod lett. – emlékeztet mindkettőnket a múltra, a kezembe nyomja a hűtőből hozott sört, és kimegy.
Csend telepszik közénk. Az üveget forgatom az ujjaim közt, kellemesen hűsít, jó lenne a homlokomhoz szorítani, mielőtt még felrobban az agyam.
-    Eeh, most mi van? – mordulok a szobor mereven duzzogó németre.
-    Megbántottál… - löki oda olyan hangsúllyal, akár egy duzzogó feleség.
-    Eeeh, hát mégis mit vártál olyan képek láttán?
-    Bizalmat! – csattan dacosan.
-    Vettel kezded átlépni az a képzeletbeli határt, amit senki se tehet… - Már attól jobb kedvem lett, hogy látom azt az ütődött fejét és hallom a kölyök hangját. - Most mi a fasz van, térdeljek le? – próbálok türelmes és megértő lenni.
-    ….de ne énekelj!
-    Mi bajod a hangommal? – hörrenek.
Végre megmozdul és felém fordul. Lassan felemelkedik a kanapéról és elindul felém. Állunk és egymás szemébe mélyedünk. Mondanom kellene valamit.
-    Seb…örülök, hogy a barátom vagy! Ne haragudj!
-    Kimi! – arcát elönti végre a régi jól ismert vigyor, mielőtt a nyakamba borul. – Hiányoztál te érzéketlen fasz!
-    Eh, ne nyalj össze! Nem szeretem! – szalad mosolyba az arcom. Nem is emlékszem mikor nevettem utoljára. – Te is hiányoztál kölyök. Olyan vagy amilyennek mindig is hittelek!

Mire Hanna visszatér egy tálca szendviccsel, a TV kikapcsolva, senkit sem érdekel a foci, meghitten beszélgetünk és sörözünk.
-    Gyere, ülj le te is. – intek a fejemmel.
-    Nem akarok zavarni. – szabadkozik mosolyogva.
-    Te sosem zavarsz Hanna. Kinek jutott eszébe ez az apasági teszt?
-    Közös megegyezés alapján történt. – mosolyog.
-    Megnézhetem? – kéri Seb a gépelt papírt.
-    Mi? Te még nem láttad? – meredek rá.
-    Nem…
-    Ki se bontottátok? – kapkodom egyikről a másikra a fejem.
-    Nekem nem volt szükségem ahhoz erre a levélre, hogy tudjam, soha nem közeledtem Kisu felé tiszteletlenül, és soha nem bántottam meg vele Hannát.
Nem válaszolok, nem is tudok, csak az arcába meredek. Sokáig nézem rezzenéstelen arccal, még csak nem is pislogok, ő pedig tűri a merev pillantásom, nem süti le a szemét, mert igaza van, és mert megszokta már, ahogy meredek rá.
-    Főzök egy kávét. – emelkedik fel Hanna.  – Rosszul nézel ki Kimi.
-    Eh, elég szarul is érzem magam.



















10 megjegyzés:

  1. szia Luna!
    örülök, hogy kibékültek :) azért úgy olvastam volna még, mi jár ezek után a lökött finn fejében :)
    Hanna és Seb még mindig annyira aranyosak :) tudom, hogy kötözködős vagyok, de már hiányzik Kisu szemszöge :D igen, nekem semmi sem jó :P
    de ez a te hibád! ha nem írnál ilyen jól nem lennének elvonási tünetei két rész között :D
    Kimi elmegy a jótékonysági estre és ott kiszúrja Kisut? gondolom rendez egy jókora jelenetet is, amit nem néznek jó szemmel :(
    kérdőre vonja Kisut és szegénynek fogalma sincs mit akar tőle ez az őrült? a plakátos fiú :D
    Newey gondolom megkedveli Kisut és segít más munkát keresni mondjuk a Red Bull gyárban, innentől már egyenes út vezet Sebhez is :D
    na ennyit arról, hogy nem fogok találgatni, de így legalább van mire azt írd, hogy nem :D
    próbáltam visszaolvasni, mit kapott Kisu dolgaival, de nem találtam meg azt a részt :( vegyük be annak, hogy az egész lakás romokban és két tapéta lekaparás között gyorsan elolvastam a részt :D a kutyám meg szemrehányóan néz rám közben, hogy miért nem vele foglalkozok :(
    a barátod nagyon önfeláldozó :D de inkább lenne az az igazság :( tényleg nem értem az embereket nagyon elfajult a világ, sajnos :(
    élvezd ki az anyukáddal töltött időt, jó mulatást :) gratulálok a kisfiúhoz, akkor öcsédnek nagy az öröme :D
    puszi:Aniw

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát igen, most meg Kisu szemszöge!:)
    Majd az is jön, csak ne türelmetlenkedj!
    Csak találgassál nyugodtan nagyon szeretem, de a válaszom, nem, nem, nem!:)
    Nem baj, ha nem találtad meg, azt a dolgot, majd elolvashatod, ha odaértünk a történetben!
    A tapétázás az egy remek dolog:) volt benne részem a közelmúltban.
    Köszi a gratulációt, hát igen, egy baba mindig nagy öröm! Nagyon várom, mostantól rengeteg időt fogok anyuval tölteni. Mivel nekem nincs gyerekem, rájöttem, hogy anyu a legfontosabb dolog és a legbiztosabb pont az életemben. Többet nem hagyom magára, rengeteget beszélgettünk, és elterveztük a jövőnket. Izgalmas nagy kaland lesz, egy kicsit azért tartok tőle, de ha nem vágok bele, sose tudom meg mire lettem volna képes!:)
    Azt hiszem most már megpróbálok egy kicsit aludni!
    puszi, Luna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Luna!
      nem direkt türelmetlenkedem, egyszerűen ilyen vagyok, nem a türelem a fő erényem, már ha van egyáltalán olyanom
      a tapétázás szar, alig bírom behajlítani az ujjaimat, fáj a karom és a lábam az egyetlen dolog, amiét kitartok, h tudom utána szép lesz a barlangom :)
      jelenleg olyan rumli van az egész házban, h sírni tudnék, ha körülnézek :(
      puszi:Aniw

      Törlés
    2. Szia!

      Tudom én azt, hogy ilyen vagy, és ez jó is igy! Én sokáig türelmes voltam, és nem is történt velem semmi! Most mondjuk néha több is mint kéne!:)
      A tapétázés szar, igazad van! És a csempézés is, főleg a fugázás, ami lemarta az ujjbögyünket.:)
      És különben is, egy masszőrnek, hogy lehet izomláz a karjában?:) Nahát!
      Biztos szép lesz, úgyhogy fel a fejjel!:)
      puszi, Luna

      Törlés
  3. Szia!

    Akkor öcséd nagyon örül, hogy neki is lesz egy kisöccse, nem ő lesz már a legkisebb a családban. :)

    Nagyon aranyos lett ez a rész is, Vetteltől valami ilyesmire számítottam. :)
    Egyébként még anno azt hittem, hogy Kriszti valamilyen virágboltban fog elhelyezkedni, és mire újból találkoznak Kimivel, tényleg virágboltos lesz. :) ... ennyit a tippjeimről... :D

    Egyébként, hé! Mi az, hogy az örök elégedetlenkedő? Na de kérem! Hát ilyen lennék? :) Lehet hogy "néha" cinikus vagyok, de igyekszem megtartani magamnak, mert sokan nem nézik jó szemmel. :( Én inkább a türelmes, kivárós típus vagyok, remélem itt sem elégedetlenekedek sokat. :)

    Puszi, Porcica

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Bizony nagyon boldog, de nem csak ő, hanem mindannyian azok vagyunk. Időnként parázs viták lángolnak fel a tesó nevét illetően, mindenkinek van valami elképzelése csak én ülök és vigyorgok hülyén mint egy idióta!

    Azért nem tettem virágboltba, mert akkor emlékeznie kellene az életére. Viszont mindig is egy sertepertélő szorgalmas lány volt, így a kiszolgálás a zsigereiben van, - legalább is én így gondolom!:)

    Talán azért is kedvellek annyira, mert néha bizony én is "kicsit" cinikus vagyok és még pikírt is! De ami jó, hogy már nem sértődöm meg, ha valaki visszaszúr, hanem megtanultam a többiekkel nevetni saját magamon is, és ez nagyon fontos személyiségformáló azt hiszem!:)

    Lehet, hogy butaságot csinálok, mikor leírom neked ezeket a sorokat, nem akarlak terhelni, és tudom, hogy sok mindent, - sőt talán semmit, - nem értesz, nem is érthetsz belőle, de muszáj valakinek kiöntenem a lelkem mert megőrülök, már beledöglök ebbe a fájdalomba amit magamban hordozok. Muszáj kicsit leengednem, és most, hogy elkezdtem neked írni ezeket a sorokat, végre átszakad a gát és hangosan zokogok, nem is látok semmit a könnyeimtől, és annyira fáj a szívem, hogy alig kapok levegőt. Mégis jó mert egyedül vagyok, és végre kiadhatom magamból a fájdalmat meg a feszültséget. Sok csodás ember megismertem itt és levelezek velük. Mind mások, valahol ismeretlenek akikkel sose fogok már találkozni, és olyan jó, az írásaik alapján látni, hogy milyen remek emberek és megtisztelnek a bizalmukkal. Nagyon sokat megszerettem közületek. Vannak fiatalok és függetlenek mint én, és családosok mint te, Reni és Dee akit életem legcsodásabb időszakában ismertem meg és sosem fogom elfelejteni. Imádok beszélgetni, megismerni másokat. Nincs olyan, hogy rossz ember, csak meg kell találni benne a szépet és jót. Mégis úgy érezem az, hogy elkezdtem ezt a blogot, életem egyik legrosszabb döntése volt. Minden egyes fejezet egy tőrdöfés a szívembe, mégis csinálom, mert nem tudom abbahagyni. Olyan ez mint a kábítószer, nem tudsz lejönni róla, az írás, a tánc, és a zene az életem részei, képtelen lennék nélkülük élni!
    Rengeteg szerető ember vesz körül mégis iszonyatosan magányos vagyok. Bárcsak visszamehetnék az időben egy évet, bárcsak újra kezdhetném, annyi mindent másként tennék! Vagy idősebb lennék legalább 5 évvel, akkor is egészen máshogy alakulna az életem, de vannak dolgok amiket nem lehet megváltoztatni. Mindig történnek velem dolgok, és azt gondolom, jó ezt is túléltem, ennél már nem lehet rosszabb...aztán rájössz, hogy de igen, lehet! Mindig van még rosszabb! Van egy vers, a Meddő órám. Úgy érzem magam én is, "szánalmas figura én, s magam vagyok a földkerekén"
    Dobozolok, válogatom az életem. Nem akartam semmit elkapkodni, de elmegyek. Nem akarok hálátlannak tűnni, de itt velem csak fájdalmas dolgok történtek, mindig minden szomorú véget ér. Elmegyek, még a kontinensről is, minél messzebb. Az irataim rendben, a cicáimat karanténba viszik. Anyu szeretné, ha maradnék októberig és együtt mennénk ki, de én nem akarok, az még olyan messze van! Szeptemberben lesz a szülinapom, és úgy tűnik egyedül fogom ott kint ünnepelni, de jól van ez így! Ott kint mindenem megvan. Hatalmas házam, kávézóm, iskolám, rengeteg dolgom lesz, és a nyelvet is gyakorolnom kell, mert egyetemre megyek, pszichológus akarok lenni.
    Nem kaphatunk meg mindent, néha azt nem amire a legjobban vágyunk! Igen, nem tudom miért írtam ezt le neked, és ha összezavartalak, ne haragudj, de nekem sokat segített. Már nem sírok, kicsit könnyebb. Itthon nem láthatják, mennyire összeomlottam. Soha még nem éreztem magam ennyire sötétben, úgy érzem nincs kiút.Tovább kell lépnem, ha nem akarok belezavarodni. Ezt is legyűröm majd idővel, tudom!
    A blogot meg nem hagyom abba. Onnan is tudom majd írni, mert írni jó...és élni is csak én még nem tanultam meg:(
    Köszönöm, hogy leírhattam ezeket.
    puszillak sok szerettel, Nóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Jaj, ne haragudj, hogy így rád zúdítottam a problémáimat! Nagyon szégyellem, csak pont olyan rossz pillanatom volt, és valakinek annyira ki kellett önteni a szívemet! Rád zúdítottam anyu helyett!:/
      Nem tudom, más hogy van vele, de én igyekszem anyut megkímélni attól, hogy lássa ha rossz passzban vagyok. Utólag szoktam elmondani, mikor már lenyugszom és nem fáj annyira, akkor már könnyebb megbeszélni, ha úgy látja, nem fáj!:/
      Ne, haragudj! Képzeld a barátom családjától is kaptam egy üzenetet. Nagyon jól esett, hogy gondolnak rám!:)
      puszi, Luna

      Törlés
    2. Szia!

      Jaj, dehogy haragszom! :) Tudom, hogy néha jó csak úgy kiönteni a szívedet, hogy aztán továbbléphess. Nem is igazán tudnék mit írni, mert az olyan közhelyes, hogy fel a fejjel, minden rendben lesz, nincs semmi baj.
      Mikor pedig igenis van. Csak valahogy a megoldást megtalálni nem egyszerű.
      Értem, hogy mire gondolsz a magányos címszó alatt. Hogy hiába van szerető családod és barátaid, a legbelsőbb félelmeidet mégsem osztod meg velük, mert nem akarod őket még ezzel is terhelni.
      Mert muszáj őket boldognak látnod, hogy te is az légy.

      Van egy kedvenc idézetem: "Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van, s csak egy lehetőséged, hogy olyan dolgokat csinálj, amit szeretnél!" (Coelho).

      Amikor ezt elolvasom, mindig jobb kedvem lesz.
      :)
      Puszi,
      Porcica

      Törlés
  5. Szia!

    Úgy érzem, Kimit ez a kibékülés átlendíti a holtponton, és innen már csak felfelé visz az út, főleg ha majd szép sorba kiderül, hogy Kisu nem az anyja ennek a babának, ráadásul nem is halt meg! :) A Kisura váró sokktól azért még tartok, de ezt a részt azért nagyon kellemes volt olvasni.

    És Rólad is jó lenne már jókat olvasni, nagyon szorítok Neked, hogy kilábalj a szomorúságból, és hogy valóra váljon, amire vágysz ott a messzeségben, Ami az internetnek hála, nincs is olyan messze, mert ugyanúgy tudsz írni, és tartani a kapcsolatot azokkal, akikkel szeretnéd, és akikkel meg ne, azokat sikeresebben kerülheted és felejtheted el. :) Kitartást!

    puszi

    Dina

    VálaszTörlés
  6. Szia!

    Hát igen, telitalálat mint mindig!:) Nem csalódtam benned!
    Igen, átlendül a holtponton, már csak azért is, mert minden beszélgetés egy újabb titokra derít fényt! És egyre inkább nagyon el kell gondolkozzon a dolgokon, és a tiszta gondolkodás csak józanul megy!
    Kisu miatt se kell annyira aggódnod. Először is lesz aki megvédje, másodszor meg nem lesz az akkora sokk, mint amit én éltem át, oszt látod még mindig itt vagyok!:)
    És ha már rólam érdeklődtél, köszönöm kérdésed! Úgy érzem az elmúlt két hétben már minden rossz megtörtént velem ami még eddig nem! És a rossz után mindig jó jön! Úgyhogy reménykedem benne, és abban is, hogy rendben leszek. Sokat dolgozom rajta, és jól haladok, biztos lehetsz benne, hogy sokat fogsz még hallani rólam!:)
    puszi, Luna

    VálaszTörlés