2014. június 2., hétfő

65. rész - Hiányzol.....





Két héttel később….

Kimi....

Szemeimet a környező fenyőkre függesztem, miközben hosszú kortyokban nyelem a vodkát csak úgy üvegből. Már órák óta bámulom, ahogy a szakadó eső verdesi a tűleveleket. Zöld, amerre csak ellátok. Fenyvesek hullámoznak a dombokon. Azt mondják, megnyugtat, jót tesz a léleknek. Vajon miért nem érzem ezt? Talán mert nekem nincs is lelkem? Ha lenne, már nem élnék, ha lennének érzéseim, meg szívem, már beledöglöttem volna a fájdalomba. De nem, itt vagyok és élek! Nem kellek még a kibaszott halálnak sem!
Itt ülök egyedül, a lábaim feldobva az asztalra és vedelem a vodkát, hogy végre felejteni tudjak…vagy legalább aludni.
Azelőtt mindig ment, akkor is aludtam, ha nem kellett volna. Most meg órákon át forgolódok kihűlt szívvel a lepedőn, és képtelen vagyok elaludni, akár milyen fáradt is vagyok. Lassan már akkora táskák vannak a szemeim alatt, hogy lerántják a fejemet. Ha elalszom álmodok, és ha álmodok, akkor jön a számonkérés a lelkiismeretemtől.
Akkor már inkább emlékezem és iszom….
Akkor is így esett mikor egy éjjelen megpillantottam őt kitárt karral forogni a szakadó esőben. Bámultam le rá a szobám jótékony sötétségbe burkolódzó mélyéből, aztán már nem bírtam magammal, és lerohantam hozzá. Most is érzem a bőre selymességét a kezemen, szinte tapinthatóan, csak ki kellene nyújtanom érte a karom, hogy magamhoz öleljem, és addig simogassam, amíg újra remegve omlik a mellkasomra. A számon érzem a puha remegő ajkait, ahogy ijedten visszacsókolt. Istenem, miért nem lehet visszafordítani az időt? Miért fáj ennyire az élet?
Akkor érintettem meg először igazán férfiként, és mindjárt az hittem el is vesztem. Szerencsére máshogy döntött, és éjjel, mikor megláttam az ajtómban reszketve, riadt tekintete ugrált akár egy riadt madárka, el sem akartam hinni, hogy ekkora szerencsém van.
Nekem az volt, de neki nem! Ha akkor nem jön be hozzám, hanem összepakol és visszaköltözik Pfäffikonba, ma is élne. Lehet, hogy már apáca lenne, de legalább élne, nevethetne, segíthetne másokon, és boldog lenne a maga módján. Azt tenné, amit szeretett, segítene a rászorulókon, és megkönnyezné a téli etetőbe szálló hálás apró cinkéket.
De ő engem választott és ezzel a halált. Megöltem őt a szeretetemmel.
Most itt vagyok és fogalmam sincs hogyan tovább. Vajon leszek még boldog? Lesz még valaki, aki ugyan úgy fog rám hatni, mint ő? Fogok még szeretni?
Persze, tudom, lesznek majd nők! Harminc múltam, nem élhetem le az életem magányosan. Azelőtt is voltak csak már nem emlékszem rájuk. Néha még a nevükre se reggel, vagy lehet, hogy meg se kérdeztem. Futam után irány egy Night Club a haverokkal, ahol az est fénypontja kiválasztani az aznapi szerencsést. Aztán a szállodai szobában egy fülledt erotikus éjszaka, tele szexel meg piával, hogy levezessem az adrenalint a szervezetemben  és megkönnyebbüljek. Ha eléggé józan maradok, kiteszem még hajnalban, ha nem, akkor reggel veszünk egymástól búcsút. Egy felírt telefonszám, egy ígéret, amit soha nem fogok betartani, hogy majd hívom, és ennyit.
Új hétvége, új futam, új szálóda, új nő, és még egy be nem tartott ígéret! Hát ez lesz újra az életem..grimaszolok, mert egy jókora adag a nyakamba zúdult. Nem túl sok, de még mindig több, mint ami neked jutott Kisum.
Dühösen bevágom a sarokba a kiürült üveget. Feltápászkodom, hogy egy másikat hozzak, de aztán elfelejtem miét indultam.
Kitántorgok a szakadó esőbe a cikázó villámok közé. Széttárt karokkal várom, hogy végre belém vágjon és vége legyen. De nem teszi, még a villám is elkerül. Artikulátlan hangon üvöltözök istennel, az elemekkel az egész átkozott kibaszott világgal. Míg végül már elmegy a hangom, csak rekedt hörgés szakad fel a torkomból.
Térdre rogyok, átkozódva csapkodok magam körül, a felcsapódó vízcseppeket gyűjtő pocsolyába és nem érdekel, hogy a sáros cseppek beborítják az arcom. Legalább eltakarják a fájdalmat rajta. Káromkodva zokogok. Végre tudok sírni. A fájdalom olyan elemi erővel tör felszínre belőlem, hogy szinte széttép. A földre borulok, átkozódva fetrengek, csapkodom a fröcsögő vizet magam körül. Már csak egyetlen szót vagyok képes ismételgetni, miért…miért….miért…


Az ágyban ébredek zsibbadó aggyal kiszáradt szájjal, dagadt nyelvvel hangtalanul. Hiába köszörülöm a torkom, egyetlen hang sem jön ki rajta, csak valami rekedt hörgés, akár egy átvágott torkú embernek.
Ahogy végig nézek magamon, grimaszolva veszem tudomásul, hogy ruhástól fekszem a tiszta ágyban, még a cipőm is rajtam, és olyan szinten vagyok sáros, akár egy agyaggalamb. Na, ennek örülni fog majd a takarítószemélyzet.
Nyögdécselve felülök, remegő kézzel túrok a hajamba, nyelni próbálok, hogy ne dobjam ki a gyomrom tartalmát is a sáros kéreg mellé az ágyra. Úgy leamortizáltam magam akár egy reszketeg öregember.
Két hét….ennyinek kellett eltelnie ahhoz, hogy végre felszínre tudjam hozni a fájdalmam és elengedjem. Két kibaszott heten keresztül gyötrődtem, és marcangolta a lelkem meg a szívem belülről, akár a rák a fájdalom, de most már túl vagyok rajta.
Az éjjel, abban az őrült tombolásomban végre kiadtam magamból mindent. Most már könnyebb, megkönnyebbültem. Mintha újjá születtem volna. Nem hittem, hogy érzem még így magam a halálod után, de megkönnyebbültem. Tudok úgy lélegezni, hogy közben nem érzem a követ a gyomromban, és nem szúr a szívem. Hát eljutottam idáig Kisu…túléllek és folytatom, immár nélküled.
Visszafekszem, lüktető fejemnek jólesik a párna hideg ölelése.
Szinte boldog vagyok, ha nem érezném ízléstelennek talán még mosolyognék is, olyan megkönnyebbülést érzek. Mosolyogva alszom el, hetek óta először nyugodt az álmom.

Percek óta ülök a kanapén és már a második cigimre gyújtok rá. Hosszan élvezettel szívom le a füstöt, és próbálok erőt gyűjteni. Már vagy fél órája meredezek a mobilomra. Itt fekszik mellettem a kanapén, még sincs erőm felvenni. Sóhajtva nyúlok az asztalon csábítóan várokozó sörért. Hideg üvegtestén finoman gyöngyözik a pára. Jókora kortyokban tüntetem el a habzó nedűt. Felpezsdít, a fejfájásomra is jótékonyan hat.
Végül dühös leszek saját magamra. Hát micsoda egy fasz vagyok én? Eh, nem könnyű bevallani, hogy tényleg az vagyok….
Felkapom, és már hívom is a számot mielőtt még adnék időt magamnak, hogy meggondoljam.
-         Szia anya… - nyelek nagyot. – Hogy vagy?
-         Kimi…kisfiam. – hallom a hangján hogy pityereg. – Jól…minden rendben, - keményíti meg magát, - és te?
-         Eeeh, most már én is jobban. Sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem, csak…kellett egy kis magány….Idő kellett anya!
-         Tudom fiam…tudom!
Hallgatunk egy sort, ő nem kérdez, nekem meg nem akaródzik válaszolni. Végül csak megszólal.
-         És…elég időt adtál magadnak? Haza jössz végre?
-         Még…még nem anya…de már jobban vagyok. Még maradok két hetet aztán végeztem mindennel.
-         Rendben…ha így érzed, legyen úgy fiam.
-         És te? Ott leszel még, mikor haza megyek? – kérdem félénken.
-         Igen Kimi…addig leszek itt, amíg szükség van rám.
-         És…még szükség van rád?
-         Miért nem kérdezed meg, amit tudni szeretnél?
-         Hogy van a gyerek… - nyögöm zavartan.
-         Hol így…hol úgy! – sóhajt a készülék. – Vannak könnyebb napok, és azért gyarapszik is a picike, de néha keményen küzdenek érte, hogy velünk maradjon….
-         Értem…és adtatok már neki nevet? – dadogok és magam sem értem miért, de elönti az arcomat a forróság.
-         Igen…vagyis nem! Meghagytuk neki azt, amit az orvosok adtak. Ők mentették meg, nekik köszönhetjük, hogy még köztünk van, és ők harcolnak érte minden nap. Végül úgy döntöttünk Lotteval, hogy meghagyjuk azt a nevet. Jobbat és méltóbbat, úgy sem tudnánk neki adni a Krisztinánál. A nővérek Kikinek becézik…
-         Ah,…az jó…jó név…hát majd még hívlak…csak gondoltam bejelentkezem.
-         Jól tetted fiam! Vigyázz magadra, és gyere haza, ha már készen állsz. Nagyon várunk!
-         Rendben anya, te is vigyázz….szia!
Remegő kézzel nyúlok az üvegért. A sör lehűti még az agyamat is. Ez a néhány perces beszélgetés többet kivett belőlem, mint egy erőnléti edzés Markkal.
Mark…őt sem kerestem mostanában. Szegényt ott hagytam az állatokkal. Mikorra egy balfasz vagyok. Remélem még nem tette be őket egy állatmenhelyre.
Felállok, és míg a csengés hallgatom, kikocogok egy utánpótlás sörért.
Mark örül nekem. Jó természet, már több mint 10 éve bírja mellettem. Megnyugtat, semmi baj, a hörcsög dagadt, a macska meg falánk. Jól vannak, vigyáz rájuk, ne aggódjak. Ráér most, úgy is munkanélküli.
Megnyugtatom, már nem sokáig, még két hét és visszatérek.
-         Mark…két hét múlva lesz egy hónapja hogy Kisu elment….
-         Igen tudom Kimi.
-         Akkorra haza megyek. Kibírod még addig az állataimmal?
-         Akár meddig Kimi…annyi ideig, amennyire szükséged van.
-         Jó…köszönöm! Akkor két hét múlva találkozunk, és újra kezdjük a munkát. Készülj fel te is.
-         Visszamész?
-         Igen…gondolom szegény Kaj sem tudja, mi van.
-         Felhívott néhányszor…várja, hogy jelentkezz!
-         Még ma beszélek vele is. Köszönöm Mark a segítséget.
-         Nincs mit Kimi!
Mire végzek mindenkivel, újra berúgom. Minden telefon után megiszom egy sört. És hát felhívtam még Kajt, aztán a németet, aki 2-3 naponta küldözgeti az ostobácska üzeneteit és nem lankadt le a lelkesedése.
Üdvözlöm Hannát, az egyetlen nőt a rokonaimon kívül, akire csak szeretettel gondolok, és megbeszéljük, hogy hamarosan találkozunk.
Rikku viszont engem lep meg. Van nála néhány kép Kisuról…az én fiatal, gyerek Kisumról. Elhozta és magánál tartotta, érezte, hogy a temetés utáni pillanatok nem a legmegfelelőbbek arra, hogy ilyenekkel előhozakodjon, így tovább őrizgette.
Furcsa kíváncsiság feszegeti a tudatom. Szeretném látni az én nevetős asszonykámat gyerekként. Szeretnék megtudni róla mindent, ami eddig rejtve maradt előttem. Látni a nagyszüleit, akik felnevelték, és azokat a boldog perceket, amiket megörökítettek vele kapcsolatban.
Érzem, hogy egyre jobban vagyok. Már tudok érdeklődni, nem teher számomra az élet. Már tudom, hogy túlélem és két hét múlva visszatérek!


Sara…

-         Szóval Sara abból kell gazdálkodnunk, amink maradt. Él és ez a legfontosabb, mindennél fontosabb a világon. Ugye egyet ért ezzel? A halálból nem lehet visszajönni, de ön itt van. Amíg nem jut eszébe semmi, addig berendezkedik egy új életre, és idővel ki tudja… rendben lesz így Sara? A lényeg, hogy soha nem adjuk fel! Megértette?
-         Igen…megértettem!
-         Tudom, hogy nagyon nehéz. Önt most annyi trauma érte, amennyi másnak egy egész életre jut….
-         …a gyermekem elvesztése ön szerint trauma? – suttogom.
-         Nem! Az egy rettenetes veszteség! Egy tragédia! De már megtörtént, és sem ön sem én nem tudunk változtatni rajta.
Nem válaszolok, érzem, hogy lebiggyed a szám, és a könnyek lassan végig csorognak az arcomon. Igyekszem erőt venni magamon, próbálok megnyugodni. Nem akarok megint úgy járni, ahogy először reagáltam a gyermekem elvesztésére.
Egy ideig csak hallgattam eltátott szájjal meredtem az orvosra, aki száraz adatként közölte, valami bugyuta latin halandzsába bújtatva, hogy terhes voltam. Már magában ez is hatalmas sokk volt, képtelen voltam egyetlen szót is kinyögni. Akaratlanul csúsztattam a tenyerem a hasamra, de nem volt ott senki.
Nem értettem…semmit se értettem. Ha nincs a méhemben a kicsikém, akkor hol van? Nem kellett kérdeznem, mert az orvos, zavart köszörülés után folytatta.
-         Az ütközés következtében, mortem in utero következett be…méhen belüli elhalás. - magyarázta halkabban sürgető tekintetem láttán.
Nem mozdultam, talán még levegőt se vettem. Ő pedig folytatta, kénytelen kelletlen.
-         Önt erősen kivérzett, sokkos állapotban emelték ki a roncsok közül. Már egy ideje ott volt beszorulva a törmelék alá, egy kutya találta meg, jelzett, hogy valaki lélegzik a romok alatt. Nehezen szedték ki, mert a fémszerkezet összezúzódott, és súlyosan megsebesítette önt a fején…és hatalmas ütést kapott a hasa. Olyan nagy volt az erőbehatás, hogy a magzat nem élte túl. Mire kiszabadították a roncsok alól, már csak foetu mortua puella volt az uteruszban…egy halott lány magzat…a méhében, fejezte be zavartan.
-         Kislány..? …Kislányom volt? – nyögtem patakzó könnyekkel. – kislányom született? – faggattam az orvost sírva.
Csak bólogatott, láthatóan nagyon kényelmetlenül érezte magát.
-         És?...Már nincs? – faggatom hüppögve akár egy kisgyerek.
-         Sajnos nincsen. – nyögi és kényszeredetten nézeget körbe a szobában.
-         Miért?
-         Mit miért Sara? – próbálja elodázni a választ.
-         Miért nincs? – kérdem sírástól elvékonyult hangon.
-         A magzat sajnos exitált…már halott volt mire önt kiszabadították.
-         Biztos? – lehelem.
-         Igen Sara. Sajnálom…kérem próbáljon megnyugodni, és elfogadni a megmásíthatatlant.
-         Hogy..hogy kérhet ilyent? Hogy kérheti, hogy nyugodjak meg? – a szívem csak úgy dübörög. A kezem a mellkasomra szorítom, hogy visszatartsam. – Nem tudok magamról semmit. Most tudtam meg, ebben a pillanatban, hogy gyermekem született. Terhes voltam, itt volt a hasamban, itt vigyáztam rá a szívem alatt, hónapokon át…és most nincs? Azt mondja, hogy meghalt? Kislányom született és meghalt? És nyugodjak meg? Legalább láthatom? Milyen volt? Mondjon már valamit? Hogy nézett ki a kislányom? Kire hasonlított? Rám vagy az apjára? Ki az apja a kislányomnak? Ki vagyok én? Miért nem segít! Miért nem mond már valamit!
Nem tudom mikor kezdtem el kiabálni és őrjöngeni. Kitéptem a karomból az infúziót és két nővér kellett ahhoz, hogy lefogjanak, egy hét kóma után. Az orvost úgy orrba vertem, hogy eltörött az orrcsontja. Leszedáltak, de persze ezt se tudom, csak hallottam a nővérek beszélgetését.
Nem tudok én semmit, olyan vagyok, mint egy üres könyv, csak azokat a dolgokat tudom, amiket mástól hallok.
Egy napig aludtam, és másnaptól már a pszichológus jött hozzám. Néhány napig nyugtatóztak, egyre enyhébben a doki meg beszélt, egyre csak beszélt, míg végül megnyugodtam…vagy inkább beletörődtem a beletörődhetetlenbe, a gyermekem halálába.
Még csak nem is emlékszem rá. Azt se tudom, milyen nevet szántam neki…de biztos, hogy nagyon szerettem és akartam őt. Ez az egyetlen dolog a világon, amibe a halálnál is biztosabb vagyok. Nem tudom, ki vagyok, azt sem honnan jöttem, nem emlékszem a családomra, a férfira, akinek a gyermekét hordtam a méhemben, de abban tökéletesen biztos vagyok, hogy imádtam a kislányomat.
-         ……elveszíteni egy szeretett embert, életünk legfájdalmasabb pillanata….és ha az egy gyermek, akkor még rettenetesebb, semmihez sem fogható fájdalom. Nincs nagyobb szenvedés egy anyának a gyermeke halálánál. Férfi vagyok Sara, nincs még gyermekem, de sajnos rengeteg tapasztalatom abban, amit láttam. A leghatározottabban ki merem jelenteni, hogy semmi nem lehet szörnyűbb egy anya számára, a gyermeke halálánál.
-         És…akkor hogyan lesz ezután? – bicsaklik ki a hangom. – Hogy…hogyan lehet…hogy kell, ezen túl élnem? – faggatom elvékonyodott hangon.
-         Még nem tudjuk Sara, de majd együtt rájövünk. Nehéz és rögös út lesz, mire kitalálunk abból a sötét alagútból, amiben most érzi magát, és aminek még nem látja a kijáratát sem. Ez az érzés élete végéig elkíséri, az emléke, a szeretete örökre megmarad. A fájdalom viszont majd enyhül idővel. Lesz még gyermeke, egészen biztos vagyok benne, hiszen ön fiatal és gyönyörű. Akkor majd már csak egy szomorú emlék lesz, ha visszaidézi azokat a napokat, hónapokat, amiket a kicsivel együtt töltött. Lesz majd idő, mikor már nem a veszteség, és a bánat uralkodik az elméjén Sara, mikor majd el tudja engedni, és képes lesz új életet kezdeni nélküle! Most még a sokk hatása alatt van. Tiltakozik a sors ellen, és tagadni próbál. Talán az amnéziája is ennek tudható be, egyszerűen nem akar az agya emlékezni Sara. Tagadja a megtörtént megtörténhetetlent, vádaskodik, alkudozik a sorssal, nem érti miért éppen önnel történt ez meg. Az önre törő erős érzelmek eleinte lebénítják, a fájdalomtól, ürességet, tompultságot érez, és csak a sírásba tud menekülni.
Néhány nap múlva ezt az erős sokkhatást felváltja a szomorúság, a magány, az üresség érzése. Céltalannak érzi majd az életét, és értelmetlennek. De én itt vagyok Sara, hogy segítsek. Minden nap küzdeni fogunk, harcolni az emlékeiért, amiket vissza kell kapjon. Nem adjuk fel, hanem küzdünk. Az, ami most még szétszaggatja a belsejét és megbénítja a szívét, a veszteség, idővel majd erőssé teszi. Ígérem….megígérem Sara, hogy meg fogjuk találni a fényt, az alagút végén és kitalálunk belőle. Csak engedje, hogy segítsek!
-         És addig? Hol van most a kislányom doktor úr?
-         A kislánya elment Sara! Ő már egy angyalka ott fent, az Isten mellett.
-         Angyal?
-         Igen!
-         Akkor én…?
-         Ön egy angyalka édesanyja Sara!
-         Igen…és ugye ő már boldog…a  kislányom!
-         Igen Sara…Isten mellett mindenki boldog.
-         És én? …Segít…segít nekem?
-         Igen Sara…segítek!




                                                        * * *

Sziasztok!

Tudom, hogy a lőtéri kutyát sem érdekli, de ezt a részt annyi idő alatt írtam és tettem ki, míg egy pasi itt szundított egyet mögöttem az ágyban.
Talán nem kellett volna ilyen gyorsan összeraknom, de a jövőben rengeteg dolgom és elfoglaltságom lesz, és mindenképpen tartani akartam a felállított és kitűzött határidőimet.
Most nem lesz beszámoló az életemről, - nem a negatív kritika miatt, - hanem mert valóban nincs rá időm, de majd bepótoljuk ám!:)
Remélem tetszett a rész!
üdv mindenkinek, Luna


Ja igen! A tegnapi ömlengős magyarázatomat amúgy megbántam. Csak annyit kellett volna írnom, - főleg az elgondolkoznék, mi tetszik neki bennemre, - hogy én ezen a világon egyedül csak saját magamnak akarok megfelelni, és csak neki, a barátomnak akarok tetszeni! És ha tetszem, akkor jó, mert ahhoz, hogy megismerje milyen vagyok, előbb észre kell vegyen! Ennyi!
De azért valamit még had írjak ide, egy kis rosszindulatból, miután olyan aljas módon beletaposott a lelkembe azzal, hogy célzott a felelősség tudatomra a kisfiam miatt, gondolom, csakhogy fájjon, mintha nem fájna úgy is eléggé! Egyre dühösebb vagyok, hogy a szájára merte venni a kisfiunkat, és nem csak én, mert ezzel a mondattal nem csak engem bántott, hanem azt a férfit is, akinek úgy védelmezte testét-lelkét! És nem érdekel, mit gondol rólam ezért ő vagy más, mert hasonlóért ennél már sokkal durvább dolgokat is megtettem, és örülök, hogy megtettem!
Szóval, míg én rágódtam a dolgon, a nővérem, aki korántsem olyan finom és lelkis mint én, elintézte a dolgot imigyen: "Ez egy farizeus, neurotikus, frigid, depressziós, irigy, hülye picsa!"
Mit mondhatnék erre? Okos vagyok, ezt még a rosszakaróim is elismerik, a nővérem viszont csak egy szűk réteg által elért sokkal magasabb szinten áll! 
Ha ő mondja….


19 megjegyzés:

  1. Szia drága,
    na végre itt tudok lenni és kommentálni, bocsánat hogy mostanában kevesebbet írtam a dolgok hogy is mondjam sűrűek. Tanulás tanulás tanulás, de hát te is tudod.
    A rész, hmmm... valóban látszik már a fény a sötét alagút végén. Élt bennem a remény, mikor Sara/Kisu szemszögét olvastam, hogy a trauma hogy elveszítette a kislányát, előhoz emlékeket. Mindig mondtam miközben olvastam, biztos a következő sor. Nagyon várom, hogy egymásra találjanak megint és remélem a szerelem amit egymás iránt éreznek visszahozza az emlékeket és nem hidegülnek el egymástól.

    Egy más, egy barátnőm most indított egy weboldalt, ahol az ember reklámozhatja a blogját ilyesmi, ha szeretnél kikerülni szólj és adok egy linket. Én már kint vagyok.
    Puszi, Christine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Akkor jössz amikor tudsz, és akkor írsz amikor kedved tartja, én mindig örülök neked!:)
      Hát drágám, hogy emlékezhetne valamire is, mikor te tudod, hogy találkoznak először újra?:) Ne is várj addig emlékezést, egészen máshogy alakulnak a dolgok, de azért így is jó lesz, sőt szerintem érdekesebb mintha azonnal emlékezne!
      Aranyos vagy, még nem tudom, gondolkodom a dolgon, ha majd lesz egy kis szusszanásnyi időm. Látod, hogy még így is meggyűlik a bajom időnként egy-egy elégedetlenkedővel, most gondold el mi lenne ha nyitnék másfelé is?
      Én nem változom, így akarom vinni a blogom, mert így tetszik, tehát lehet, hogy jobb ha csendben maradok és megőrzöm azt a pár kedves olvasómat aki idelátogat és nem piszkál!:)
      Ahogy Dobó mondta az Egri csillagokban, inkább kevés oroszlán, mint sok nyúl! Az öcsémmel tanulunk és az őrületbe kergetem az idézeteimmel!:)
      Szóval így is van egy kis lelki problémám a levelezéseimet illetően, de ezt majd még átrágom, emésztgetem mielőtt szóba hozom itt. Minél többet olvasom azt a bejegyzést, annál furább gondolataim támadnak, eh na mindegy még alszom rá párat, vagy majd leírom priviben, jó?
      Na most megyek, azért ne vidd túlzásba a tanulás! Ezt a részt éjjel 1-kor tettem ki és nem aludtam túl sokat - és most nem dicsekszem!:) Szóval fáradt is vagyok meg elfoglalt is, de amint időm engedi írok, ígérem, és köszönöm, hogy te már meg is tetted!:)
      puszi, Luna

      Törlés
    2. tudom tudom, de a remény hal meg utoljára :D
      Ne olvasd el újra és újra, mert egyszercsak elhiszed hogy igaz és tudjuk hogy nem igaz. Várom a leveled :)
      Puszi, Christine

      Törlés
  2. szia Luna!
    alig várom, hogy kiderüljön, Kisu él :( sajnálom Kimit, de látszik, hogy kezdi elfogadni a megmásíthatatlant és kezd visszarázódni az életbe :( azért remélem hamar megtalálja Kisut mielőtt elindul a felvázolt jövője felé :(
    hát Kisu helyzeténél nem valószínű, hogy létezik rosszabb a baba, a szerelme, az emlékei :S annyira reménykedem benne, hogy hamarosan emlékezni fog :) a remény hal meg utoljára, mert ő a gyilkos :(
    de szerintem az, hogy a baba nem Kimié hamarabb ki fog derülni akkor jön az, hogy nem is Kisu halt meg :) na jó ezt levezettem rendesen :D szóval érted mire akarok kilyukadni :)
    egyre jobban bírom a nővéredet ;) nagyon várom már a történéseket a rengeteg szenvedéstől bedepizek :( tudom, hogy kell az is, de én jobban szeretem a boldogsááágot :)
    puszi:Aniw

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát, hát, hát! Miből gondolod, hogy ha kiderül, nem az övé a kislány, akkor arra gondol, hogy Kisu még él? Mi van, ha másfelé viszi az agya, és arra gondol, hogy esetleg nem tőle lett állapotos Kisu, hiszen volt ott valaki a szomszédban aki nagyon kedvelte, és sok időt töltöttek együtt? És mi van ha a környezetében, ezt a kényszerképzetét, még valaki gonoszul alattomban táplálgatja is?:) Lehet, hogy erre kanyarodik a történet, de persze az is lehet, hogy nem!:)
      Na most megint feladtam a leckét, igaz?:)
      Nem ismerlek, de biztos vagyok benne, hogy te egy erős, határozott karakter és jellem vagy! Általában az ilyenek kedvelik a nővéremet, - megtalálja zsák a foltját!:)
      De sivár lenne a világ nélkülünk hisztis, dicsekvő, elkényeztetett, idomított ostoba kis libuskák nélkül!:)
      A következő rész,miattad íródott át ide!:) Ezt kérem megkettőzött figyelemmel olvasni majd!:)
      Az utána következő pedig nekem a legnehezebb és légszívszorítóbb rész. Még nincs kész csak pár sor, hogy tudjam miről fog majd szólni, meg az agyamban, de azt a részt én biztosan megsiratom!
      Persze lehet, hogy másnak nem jön majd be, engem nagyon szíven üt, pedig én írom!:)
      De utána már más irányt vesz a történet!
      Na, ennyit a jövőről! A jelenben pedig köszönöm, hogy mindig írsz!
      puszi, Luna

      Törlés
    2. mert arra nem is mertem gondolni, hogy arra vinné az agya megfordult a fejemben, de próbáltam pozitív lenni :)
      Jenni :@ remélem nem édesgeti be magát Kimi ágyába is nem csak az agyába :( minden mondatot kétszer átrágok és lebuktatlak végre :P te élvezed, hogy engem kínzol, igaz?
      remélem az a más irány egy kis napsütést is hoz meg az időjárásba is ez az én formám, amikor gőzerővel tanulok hétágra süt a nap én meg szenvedhetek most meg rossz idő van mondjuk pénteken még van 2 vizsga, de jó időt szeretnék :)

      Törlés
    3. De hát átírtam miattad a történetemet, már csak ennyi kijár nekem vagy nem?:)
      Erre felénk annyi napsütés sincs mint fent északon a téli időszakban mikor fel sem jön a nap!:(
      Még én is jó pár szóbeli előtt állok, de már nem aggódom, inkább szeretnék túl lenni rajta.
      A nővérem egyszer úgy esett be az egyik vizsgájára, "Itt vagyok! Hol vagyok?" Mert egy időben volt több vizsgája és egyik helyről loholt a másikra hogy odaérjen, aztán már teljesen szétesett. De az eredményben ez nem okozott neki gondot. És volt ennél jobb sztorija is, mikor rossz terembe ment, húzott tételt, leült kicsit elmerengett rajta, mert német szakmai volt valamiből, már nem tudom miből, mert ő sem nagyon értette, mivel nem tanult olyan. Picit üldögélt, figyelte a többi feleletet, végül kiment és levizsgázott kettesre. Egy pillanatig totál ki volt, mert vele még ilyen nem történt soha, aztán kiderült, hogy nincs a listán, és nem is abba az évfolyamba jár. Mindjárt feltalálta magát, kérdezte a vizsgabiztos, hogy beiratkozhatna-e utólag, ha már sikeres vizsgát tett!:)
      Szóval ne aggódj, biztosan sikerülnek azok a vizsgák, majd gondolok rád és küldöm a pozitív energiát!:)

      Törlés
  3. Szia Luna!

    Hmm, érdekes beszélgetések zajlottak le, mind két félnél. De nemsokára meglesz a fény az alagút végén. Mindig csak egy lépést haladva előre és előre az úton. ;-)

    Látom, azért csak nem sikerült aludni. :-/ Na majd írsz, hogy mi újság... vagy esetleg megint van valami tartás a háttérben?

    Fel a fejjel, és csak előre. ;-)

    Millió puszi és ölelés,
    Dee


    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nahát!!
      Amíg neked írtam, addig Dina közénk tette a komiját, - aminek nagyon örülök, - úgy hogy lejjebb találod amit neked szántam!:)
      még egyszer sok puszi, Luna

      Törlés
    2. Már meg is megtaláltam... :-D

      Törlés
  4. Szia Luna!

    Jó olvasni, hogy Kimi is lenyugodott kissé, és Kisu is lassacskán halad előre a gyógyulás útján.
    Ha esetleg kiderülne, hogy a baba nem Kimié, nem hiszem, hogy kételkedne Kisuban, inkább az érdekelné, hogy akkor ki az anyja a babának, és hol az ő gyerekük, az ő Kisuja... :) Várom, hogy Kriszti is végre elkezdjen emlékezni, akár kis dolgokra is. Pl. halljon valamit az anyanyelvén, érezzen egy illatot, lásson egy növényt... bármi apróság jöjjön, ami visszaidéz halványan valamit, és talán a mostani környezete elkezdjen gyanakodni, hogy talán nem is angol, nem is Saranak hívják.... Ha nem akarok, akkor is elkezd járni az agyam, és továbbszövi azt, amit leírtál. :)

    Dina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Közénk pottyantál, de örülök neked!:)
      És annak is hogy ilyen lelkesen találgatsz!
      Tudod, néha nem magadtól jönnek a negatív gondolataid, - ezt pl.egy jó pszichológus remekül tudja művelni, - úgy vezetni a beszélgetést, néhány elejtett szó, vagy elharapott mondat, ami bogarat tesz a füledbe és elhatalmasodik benned egy gondolat. És ha az ember össze van zavarodva és sérült, még sokkal könnyebb manipulálni!
      Az ő Sisujukat Kisu találja meg és nem lesz egy vidám rész!:(
      De aztán majd jönnek azok is!:) És néhány kósza emlék is, persze!
      És csak jártasd kérlek az agyad, én imádom, ha leírjátok, hogy szerintetek merre megy a dolog. Volt már, hogy tőletek csentem ötletet!:) Bizony!
      Köszi, hogy írtál,
      puszi, Luna

      Törlés
  5. Szia!
    Tudod én nem vagyok annyira elszánt és konok mint te, de szeretném ezt a blogot egyfajta mércének tekinteni. Rengeteg dolgom lesz, ha meg akaram valósítani az álmaimat, és nem lesz könnyű így egyszerre nekiugrani mindegyiknek, ha még itt fel akarok készülni, mert fogy az idő!:). De ha ügyesen rendszerezek, akkor sikerül és jut időm a körülöttem élőkre is, - mert hát van itt pár ember aki megérdemli a figyelmemet. Ha ide sikerül mindig időben kitennem amit elhatároztam, akkor talán a többi dolgomat is sikerül végig vinnem.:)
    Kicsit megzavart ez a negatív komi. Nem értem...ha utál, miért olvas? A szemem esik ki már olyan fáradt vagyok, el se hinnéd mennyi mindent viszek megint egyszerre, de nem voltam rest és végig néztem a blogom, hogy megkeressem mikor írt nekem régebben, de nem találtam. És valami fura gondolat kezd elbúrjánozni a fejemben, ahogy olvasom a sorait egyre jobban. Nem érdekes, tényleg, csak egy gondolat valahogy nem hagy nyugodni!
    Anyuék az usa-ba vannak, bírtokba veszik a házat meg feltérképezik a bárt meg a többit. Már nagyon várom mit mondanak, meg a képeket is hogy hol is fogok élni! Azért kíváncsi vagyok ám! És képzeld, közel lesz Washington és ott van az ügynökségem központja meg N.yorkban is de az sincs annyira messze. Nagyon jól választott, szerintem az egyik legszuperebb hely, Canada sincs messze, szóval lesz hó is:) Most itt van nekem a dédike, a lelkibeteg öcsi, meg a többiek, - egy elanyátlanodott társasát, - és érettségiznem is kéne még, már tanítok is, és ott az új suli, hétvégén dolgozom, ha egyedül vagyok, szóval nekem is van dolgom. De nem panaszkodom, inkább nagyon is örülök neki.
    Majd írok, de most már kiesik a szemem!
    És nem vagyok szomorú egy picit sem, csak nem értettem ezt az egészet! Mondjuk most se!:)
    neked is millió puszi, Luna

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia,
      Gondolom ez nekem szólt, csak félrecsúszott... :-) Sebaj... :-) Tudom, hogy sikerülni fog. A lényeg a beosztás. Arra azért vigyázz, hogy ha lehet, akkor ne merülj ki megint. Pihenj eleget, ez elengedhetetlen. Írd le privibe, mi az a gondolat, ami nem hagy nyugodni, mert igen is érdekes...
      Várom akkor a levelet. Légyszi pihenj eleget.

      Puszi,
      Dee

      Törlés
    2. Szia,
      Persze írok majd, de már muszáj lefeküdnöm. De nem külföldi, hazai gondolatok motoszkálnak a fejemben, azért is nem kezdek bele, mert lehet hogy hülyeség, meg hosszabban szeretném elmondani, - ezt és mást is,- szóval majd, oké!
      Ja, igen!:) Mostanában néhányan félreértenek, meg én is másokat. Nem vészesen inkább viccesen. Most például nem értem nálad mi az, hogy tartás a háttérben?:) Biztos már nagyon fáradt vagyok de nem értem!:(
      És most jóéjszakát!
      puszi, Luna

      Törlés
  6. Szia!

    Jaj, nekem. Még fokozni fogod a sok szomorúságot, keserűséget? :( Arra utaltál, hogy Kriszti rátalál a halott babájukra? Vagy a sírjára, vagy mit tudom én... :(
    Egyébként kellenek ezek a részek is, mert ha minden boldog, meg gyönyörű meg könnyű lenne, szerintem már rég meguntuk volna a sztorit. Hiába szeret az ember a boldogságról olvasni, azzal nem lehet fenntartani hosszú távon az érdeklődést. És gondolom még jó pár, akár 10 rész is eltelik majd, mire ezek ketten újból együtt lesznek. Ha valaha így alakítod. :) Mert Kimi berendezkedik egy új életre, Kriszti pedig kialakít magának egy újat. Nem fog rögtön emlékezni, abban nem lenne semmi poén. És még bejön a képbe Newey is, tehát lesz itt még kavarodás. :)

    Azt a múltkori kritikát meg felejtsd már el! Leírta amit akart, és el is érte, amit akart. Még mindig azon rágódsz. Minek? Neki az a legnagyobb elégtétel, hogy még mindig emlegeted. Nem kell. Ne is foglalkozz vele, lépj túl rajta. Lehet, ő már a válaszodat sem olvasta el, vagy ha igen, csak dörzsölgette a tenyerét, hogy na, sikerült felbosszantanom, hi-hi. Neki kb. ennyit jelentett az egész. Te meg még mindig ezen görcsölsz. Pontosan tudod, milyen rosszindulatúak tudnak lenni az emberek. Pláne így, névtelenül a legkönnyebb. Neked így tetszik ez a blog, ennyi. A tiéd, úgy alakítod, ahogy akarod. :)

    Puszi
    Porcica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Hát bizony igen-igen! Valami ilyesmi is lesz benne!
      Azt ha akarnám se tudnám megmondani, hogy hány rész múlva lesz vidám, mert nincs megírva előre egy sem. Még azt is csak félve írom le, hogy a következőben ez lesz, aztán meg az, mert most például Kisunál kicsit megszaladt a "pennám", és most azon gondolkodom, hogy csak Kisus rész lesz, de akkor csúszunk egy kicsit, vagy legyen hosszabb, nem tudom...
      Próbáltam már, hogy előre legyártok pár részt, de mivel itt nálunk mindig történik valami, akkor csak ellustálkodom és addig nem folytatom míg el nem fogynak a kész fejezetek.:(
      Téged ez a Newey vonal teljesen izgalomban tart!:) Igyekszem majd vele nem csalódást okozni!:)

      Persze tudom, hogy igazad van! Tudod, én nagyon csodálom is az olyan embereket akik ezt meg is tudják tenni. Ha te ilyen vagy, akkor téged is irigyellek! Vannak sokan, a nővérem meg a barátnőm is ilyen, csak ránt a vállán egyet, és csodálkozva kérdezi, és hol nem szarom én le? És én is írtam már azt másnak, hogy ne foglalkozz vele meg ilyenek, de én nem tudom ezt megtenni.
      Nem azért mert bánt, inkább lehet olyan a természetem, hogy meg akarok mindent érteni. És nem értem! Én nem szeretem a kortárs drámákat és egyáltalán a szomorú végű filmeket - nem is nézek. És nem is olvasom, engem az Édes Anna, meg a hasonlók totál kiborítanak. És nem értem! Ha egyszer idegesítem miért olvassa? Jó, azért mert kíváncsi, ez még oké, de miért véleményezi? Miért érzi úgy, hogy meg kell ossza az érzéseit, egy olyan helyzetben, mikor arról ír, hogy hisztis vagyok meg kérkedő mert megosztom az érzéseimet? Ha olyan kifinomult erkölcsűnek érzi magát, akkor miért teszi ugyan azt pepitában? MOst tényleg hülye vagyok? Mert nem értem még most sem, és had mondjak el valamit. A minap vitatkoztunk valamin hülyeségből a nővéremmel, még itt volt a barátom is, és csak röhögött. A Barbi meg felé fordult és azt mondta. Ez ilyen! 8 évesen elvertem teniszben, és még mindig felhánytorgatja!:)
      Hát igen, én ilyen vagyok! Először bánt, aztán nem értem, aztán meg röhögök rajta, hogy igen, már 10 évvel ezelőtt is csaltál!:)

      Ja, és még valamit!:) MOstanában egyre többen félreértenek! Asszem olyan sok a mondanivalóm, hogy néha csak a felét írom le annak amit gondolok, vagy mondani akarok. Én értem úgy is, de ti néha nem, szóval bocsi!:)
      Had vegyem védelmembe az én pellengérre állított és teljesítményében kielemzett pasimat, - aki amúgy egyébként néha tényleg egy pöcs, de most nem!:)
      Szóval a felvettem legszebb ruhám, aranyam-gyémántom és Gucci cipőm meg a ballagási kalapom dologra gondolok!
      Nem azért mondta, hogy remélem apád megtanított kung-fuzni, mert az értékeket féltette rajtam, hanem mert túl csinosnak talált, és ő nem verekedhet, mert vigyáznia kell a formájára! Nem is ihatna, de ezen időnként elegánsan átsiklik!:)
      Szóval utána még mondta, hogy minden pöcs álló farokkal fog üldözni az utcán, és ha utolérnek bokszolhatok, tessék levenni! Csak ezt nem akartam leírni, tudod, hogy ne teregessem ki szegényt, mert hát így bókol egy fagyos északi!:)

      Ja, és még valamit! Bevallom neked őszintén, hogy fogalmam se volt róla, hogy mi az a Charlotte torta, de annyira aranyosan és lelkesen írtál róla, hogy rákerestem és csak bámultam rá, hogy ez igen!:) Szóval tényleg nagyon ügyes vagy, és örülök, ha tudtam segíteni!:)
      Mutattam a dédikének, azt ígérte, hogy hétvégére csinál ő is egyet, most úgy is szomorkodunk itthon!:(
      Szóval hamarosan meg is kóstolhatom!
      puszi, Luna

      Törlés
    2. Szia!

      Persze hogy izgalomban tart, hiszen már időtlen idők óta szerepel a stáblistán, de még nem tűnt fel a színen. :)

      Sajnos én sem olyan vagyok, aki ha bántják, csak ránt egyet a vállán és továbbáll. Én is inkább csak magamban őrlődöm még napokig, nem alszom, stb. :( Viszont elméletben én is tudom mit kéne tenni, és tanácsolni is szorgalmasan tudom. :) És leírva tök jól néz ki! :)

      A félreértés megvolt, mert akkor valószínűleg csak minden második szót írtad le, mint amire gondoltál, mert így már mindjárt más. :) Azt már többször észrevettem, hogy sokszor túl sok információt akarsz nekünk átadni rövid idő alatt, és nagyvonalúan átsiklasz néhány részleten, aztán én meg hiába olvasom el ötször a bekezdést, nem mindig áll össze. :)

      Nyami nyami a tortához, jó étvágyat! :) Túrós lesz?
      Az enyém olyan lett. :)

      Ne szomorkodjatok, inkább használd ki, hogy csendesebb a lakás. :) Annak is vannak jó oldalai. :)

      Puszi
      Porcica

      Törlés
    3. Szia!
      Hát komolyan én egyre jobban bírlak téged!:)
      Nemtom milyen torta lesz, csak azt, hogy ma még megyünk valakivel epret szedni mert megígértem a dédinek, pedig már nem is emlékszem mikor aludtam egy normálisat utoljára, fáj a szívem, pedig a tudor szerint az nem is fáj! Hát ő az orvos....
      Az egyik barátunkat, Kakukkot megtámadták, már nyomoznak az ügyben, kórházban van, de az a gáz, hogy azt hitték az öcsém az! És az anyuék sincsenek itthon, meg a dilidokim sem, a nővérem meg bekeményített, mert, hogy most ő felel értünk, szegény Tomi sehova se mehet egyedül, csak suli meg bent kuksolok velük a kórházba!:(
      Most azért nagyon hiányzik az anyu! Nem is mondjuk el nekik, hogy mi történt.
      puszi, Luna

      Törlés