2014. május 4., vasárnap

Anyuknak...



A mai nap …..





És holnap…..



8 megjegyzés:

  1. Sok sikert a holnaphoz Luna :)
    Puszi, Christine

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert az érettségihez!!!!!! :) :)
    Puszi Gréti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi,leginkább a keddhez kell szerencse! :)
      Ha a matek sikerül a többi az nem gond! :)
      puszi, Luna

      Törlés
  3. Drága Luna!

    Ide is leírom, amit már priviben írtam.
    Nagyon sok sikert kívánok az érettségidhez... :-)

    Puszi,
    Dee

    VálaszTörlés
  4. szia Luna!
    sok sikert az érettségihez nyugi nem lesz gond azzal a fránya matekkal sem :D
    én is attól féltem a legjobban és az sikerült a legjobban :)
    puszi:Aniw

    VálaszTörlés
  5. Drága Luna!

    Kívánom, hogy úgy sikerüljenek a vizsgáid, ahogy azt eltervezted. Remélem maradéktalanul elégedett leszel az eredménnyel.
    puszi

    Reni

    VálaszTörlés
  6. Sziasztok!

    Köszönöm mindenkinek!
    Egyre jobban félek a holnaptól, mert ez a mai írtózatos mázli volt!:)
    A kedvenc virágom a fehér rózsa és a fehér lótusz! :)
    Az egyik valóságos, kézzelfogható a másik inkább csak képzeletbeli.
    Volt is vele tavaj egy jó sztorim, mert valaki megkérdezte mit hozzon nekem olaszból, én meg mondtam hülyéskedve, hogy valami lótuszt,mivel köztudott az olaszok Ferraris őrülete, gondoltam dolgozz meg a dícséretért.
    Erre felhajtották egész Velencét lótuszvirág után, én meg csak egy sapira vagy pólóra gondoltam.:)
    De a lényeg, hogy Adytól a Fehér lótuszok-at még szavaltam is régebben, csak vigyorogtam mikor megláttam, ez tényleg szerencse volt! :)
    A holnap viszont nagy kihívás! Hogy miért nincs nekem olyan eszem mint a tesóméknak? Mind reálos, csak én vagyok ilyen nyomorultúl humán!:(
    Az még csak hagyjám, hogy a nővérem segít, de hogy a harmadikos öcsém magyarázza a matekot meg a fizikát.....! Hát hova jut ez a világ?:)
    A sorstársaknak sok erőt, kitartást és még több szerencsét a holnaphoz!
    puszi, Luna

    VálaszTörlés