2014. május 11., vasárnap

61. rész - Szenvedünk, és másokat szenvedtetünk....


Sziasztok!

Sajnos megint nem a megfelelő részt tette ki a gonosz, de azért is itt vagyok. Nem értem miért az 50. rész jelent meg?
Ráadásul megint kifehéredett jó néhány sor!:(
Nagyon rondán viselkedik velem ez a blog!:(

Képzeljétek az előbb az erkélyemre szállt az a megátalkodott varjú, aki minden reggel hajnali 3-kor a Tomi ablaka alatti ágra szállva károgja a világba iszonytató hangon a bánatát. Na, most itt zendített rá, de annyira rémes rekedt hangja van, hogy minden cicám riadtan rohant hozzám, sőt még én is megszeppentem egy picit, ahogy összenéztem a jókora fekete még nagyobb csőröket viselő morcos tekintetű madárral.
A Tomi egy légycsapóval hessegeti, de a dög nem igazán riadt meg, csak bámul befelé ránk, a ronda fekete fejével!
A varjú az rosszat jelent?:)

Na, puszi mindenkinek! Szép vasárnapot!:)

Luna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése