2014. január 21., kedd

Sajnálom és mindjárt felrobbanok!


Sziasztok!

Hát nagyon sajnálom és elnézést kérek mindazoktól, akik várták a részt, de tartok tőle, hogy ma nem lesz, sőt holnap sem ha felrobbanok!
Már végeztem a fejezettel és megakartam formázni mikor megszakadt a net és minden elveszett!
Csak a képek maradtak meg amiket már előre feltettem a blogra.
Olyan ideges vagyok, hogy mindjárt felrobbanok! Most elmegyek futni egyet a táncvizsga zenémre vagy beveszek egy nyugtatót, mert tényleg nagyon ideges vagyok.
Fél éjszaka ezt írtam, hogy meglegyen, fogalmam sincs, hogy eszembe jut-e valami még egyszer abból amit már leírtam, - pedig nekem tetszett!:(
Talán ha az öcsém haza jött az edzésből tud segíteni,....ha nem, akkor.....akkor nem tudom, mert tényleg felrobbanok.
Most már második napja szívok mint a torkosborz és az utóbbi időben már elszoktam tőle!
Nagyon sajnálom, talán jövök....talán nem!:(
Bocs és sziasztok!
Luna

5 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ezt azzal tudod kiküszöbölni, hogy ne itt írd meg a részt, hanem egy szövegszerkesztőben. Eddig is mindig itt írtad meg a részeket?
    Ha szövegszerkesztőben írsz, akkor még könnyebben is átnézheted a történetet, és több hibára is felhívja a figyelmed.

    Ha azt választod, akkor biztosan nem fogsz mérgelődni, ha elmegy a net, mert az nem befolyásolja.

    Ena

    Ui: Szeretem a kelta és ír mitológiát. :)

    VálaszTörlés
  2. Egy pont Enanak, én is ezt javasoltam volna. :)
    És hé, nyugi, jönnek majd azok a szavak, ne aggódj!
    P. Porcica

    VálaszTörlés
  3. Szua Luna ha meg írsz eg hosszabb részt itt blogon is tudod " piszkozatként menteni ami ilyen dolgok esetén is meg marad vagy van a második lehetőség a technika gépen se mindig biztos ezért azt javaslom egy pendrivére oldalanként mentsd rá :-) de nem szólok bele csak tanácsok egyszer volt velem is ilyen kb 10 előre le gyártott fejezet ment el a gépem hibája miatt :-)

    VálaszTörlés
  4. Okéé, este írtam neked ide :O de a blogger engem sem szeretett....
    Édikém SOSEM írunk bloggeren :) csak word-ben :) elmented magadnak, és csak bemásolod bloggerre :) Helyesírásilag, formázási szempontból is jobb, precízebb :)

    Puszi

    L. :)

    VálaszTörlés
  5. Szia Luna!

    Csak nyugi. Még tegnap írtam tegnap privit, majd nézd meg. És igen, használj szövegszerkesztőt. Majd jössz. Eszedbe fognak jutni a dolgok...

    Take it easy and keep your head up ;-)

    Puszi,
    Dee

    VálaszTörlés