2016. február 22., hétfő

Csak szeretet legyen...



Sziasztok!

Tudom már rég nem jelentkeztem, de kicsit nehezen mennek a napjaim!
Biztos régen ügyesebb voltam, de mostanában még nem rázódtam bele, ráadásul holnap vizsgázom, egy kicsit erre is ráfeszültem, ahogy mostanában minden másra is.
Ha túl vagyok az elmaradt vizsgáimon, majd hosszabban írok, most csak annyit, hogy ma van az év első tízmilliószoros napja! Tudom, otthon már este van, de még akkor sem késő ápolni magunkban a pozitív energiákat!:)
Nekem is szükségem lesz egy jókora adagra holnap, hogy határozott, öntudatos legyek, ahogy az egy jövőbeni pszichológustól elvárható!
Ráadásul ma még telehold is van, ami az elengedés ideje, szóval itt az idő búcsút inteni a rossz dolgoknak, kellemetlen szituknak, érzéseknek, hogy helyükbe léphessenek a pozitív dolgok.
Este mi is lampion ünnepre megyünk, rengeteg lampionlámpást eregetünk majd, amikben jókívánságokat, és kívánságokat rejtünk el.
Nagyon várom már, mert szeretek ebben a boldog, összetartó kínai családban lenni, jól érzem magam köztük, és szeretném én is leírni a legnagyobb kívánságom, illetve tervem. Persze csak szigorúan név nélkül, nehogy illetéktelen ember kezébe kerüljön.
Ide se merem még leírni, csak ha megtörtént, mert írtó nagy dologra készülök, mindenki, az egész családom előtt akarom meglepni az én Tarzanom. Azt hiszem, még csak nem is sejti mire készülök, pedig már napok óta körmönfontan, szövögetem körülötte a hálóm akár egy ravasz pókanyó, és igen, rettentő izgulok, hogy mit fog reagálni az egész családom előtt! Lehet, hogy nem is olyan nagy dolog, de nekem most a legeslegfontosabb a világon, mert annak igyekszem örömet szerezni, akit teljes szívemből szeretek.
Valami érdekes dologra bukkantam a mával kapcsolatban. A mai nap dátuma egy rejtett angyali számsor 02.22. = 222 a béke üzenetét hordozza!
Szóval, ahogy Tarzan szokta mondogatni, csak béke legyen és szeretet!:)
Jövő héten még lesz egy vizsgám, aztán úgy érzem minden szép lesz, és rengeteg időm lesz minden elmaradt dolgom és tervem megvalósítására.
Visszatérésem első szombatja feledhetetlen marad a számomra, annyi kedvességet és figyelmet kaptam a többiektől, még a vendégek és a munkatársaim is énekeltek nekem, és hosszú percekig felállva tapsoltak, akár egy hercegnőt!
Soha nem felejtem el azt a szombatot, bár tudom esetemben, ez nagyon bátor kijelentés!:)
Azóta már volt két bulink és mindkettő különleges volt, majd legközelebb mesélek róluk a vizsgám után.
Hát bocs, igyekeztem érthetően fogalmazni, de mindenki engem bököd, hogy menjek már, mert idő van!:)
Most csak beköszöntem, hogy élek, jól vagyok, tanulok, csak úgy füstöl a fejem, és ma elsuttogom egy égő boldogságlámpásnak legtitkosabb tervem!:)
Nektek pedig tízmilliószoros szeretetet és boldogságot kívánok, és ne feledjétek, csak béke legyen és szeretet!:)

Tízmillió puszi meg ölelés mindenkinek, Luna




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése