2015. december 8., kedd

Tudom eltűntem egy ideje


Tudom eltűntem egy ideje és ez így is marad még.
A Peti, aki a férjem azt mondta, hogy még nagyon labilis az állapotom. Lesznek majd jó és rossz időszakok, amiken át kell mennem.
Most egy nagyon rossz periódusba kerültem. Valami olyasmit tettem, amit soha nem fognak nekem megbocsájtani, de ha ők meg is tennék, én nem tudnám magamnak.
Nem akartam, soha senkit se bántani, most mégis ez lett. A férjem szerint csak egy hajszálon múlt, hogy nem vitetett vissza a kórházba.
Nem vagyok jól, és nem találom a helyem. El kellett utaznom. Szerettem volna haza utazni a keresztanyámhoz, de a férjem nem engedte. Azt mondta nem mehetek. Elég ijesztő egy ilyen kigyúrt pasi mikor azt mondja elzárta az útlevelem, és utána meg azt bizonygatja, hogy szeret engem.
A volt barátom itt volt és felajánlotta, hogy elvisz Texasba, mert ott jó nekem.
Most már itt vagyok, ő is itt maradt velem néhány napig, és sokat beszélgettünk.
Igen, még valami. Néhányan irtatok nekem, többször is. Figyeltek rám, ez nagyon jó érzés, főleg most.
Tudom, hogy válaszolnom kellett volna, de nem ment. Sajnálom, de képtelen voltam. Nem tudok senkivel se beszélni.
Itt nem használok netet, se telefont csak úgy vagyok, segítek gyógyítani az állatokat.
Jól érzem magam, kedves emberek, ők is törődnek velem.
Talán csak karácsonyra megyek velük vissza. Kihagytam a nővérem névnapját, és az anyuén se leszek ott.
Azt hittem könnyebb lesz. Valaki elvette az életem és most nem találom a helyem.
Sajnálom, ha valakit megbántottam.

Sziasztok


5 megjegyzés:

  1. Drága Luna,

    Köszönöm, hogy életjelet adtál magadról..
    Majd válaszolsz, mikor már úgy érzed, hogy megy. Kívánom, hogy mielőbb megtaláld önmagad..

    Vigyázz magadra.
    Millió puszi, és ölelés,
    Dee

    VálaszTörlés
  2. Szia, Drága!
    Örülök, h hallok felőled
    hagyj magadnak időt, mi akkor is szeretettel fogunk visszavárni
    Jelentkezel, mikor már úgy érzed, kész vagy rá
    Addig is kívánom, h mihamarab újra megtaláld önmagad és felépül
    Millió puszi és ölelés: Aniw

    VálaszTörlés
  3. Szia, Drága!
    Örülök, h hallok felőled
    hagyj magadnak időt, mi akkor is szeretettel fogunk visszavárni
    Jelentkezel, mikor már úgy érzed, kész vagy rá
    Addig is kívánom, h mihamarab újra megtaláld önmagad és felépül
    Millió puszi és ölelés: Aniw

    VálaszTörlés
  4. Szia Luna!

    Melletted vagyunk, bármi van ránk számíthatsz! Vigyázz magadra!
    Sok puszi, Kriszti

    VálaszTörlés
  5. Szia Luna!

    Én is nagyon örülök, hogy újra írtál pár sort. Nem baj, ha nem válaszolsz, csak olvasd a jókívánságokat, ha az esik jól. Tudom, hogy önmagam ismétlem, de mi itt leszünk és türelmesen várunk Rád, Te csak gyógyulj, az a legfontosabb!

    Állatokkal foglalkozol? Akkor az előző hozzászólásomban nem is lőttem nagyon mellé, amikor a cicasimogatást javasoltam. :)

    sok-sok puszi

    Dina

    VálaszTörlés