2015. augusztus 6., csütörtök

Boldog Névnapot Krisztinák!:)






Drága Krisztik!

Sajnálom, hogy nem írtam külön mindegyikőtöknek, ahogy szoktam a névnapotokra!
Ne haragudjatok, se időm, se idegem nincs most a levelezgetésre.
Egyre közelebb a nagy nap, és én most már olyan szinten kivagyok, hogy el se tudom mondani. Irtóra izgulok, és ideges vagyok meg izgatott, és még annyi mindent el kell intéznem, és elköszönni az itthoniaktól is….
Ma este legény-lány búcsút tartunk és elköszönünk a körcsitől és a magyar barátainktól.
Mi holnap reggel indulunk Vegasba, ők pedig hétvégén indulnak haza Magyarországra.
Mire újra hallotok felőlem, már asszony leszek!:)
Szóval utólag is nagyon boldog névnapot kívánok minden Krisztinek, aki írni szokott nekem vagy olvassa a blogom!:)

Rengeteg puszi és ölelés nektek, Luna







1 megjegyzés:

  1. Drága Luna!

    Köszönöm szépen, hogy gondoltál ránk! Már csak 3 nap ;)

    Puszi, Kriszti

    VálaszTörlés