2015. augusztus 28., péntek

Kedves Drága Hűséges Olvasóim!:)


Hát igen, már gondoltam rá, hogy kellene kitennem néhány sort, a blog indulásával kapcsolatban, de higgyétek el, valahogy olyan gyorsan eltelnek mostanában a napok….nem is gondolnátok!:)

Most, hogy már végre mind együtt vagyunk, 15 főre szaporodtunk - és ebben még nincs benne Moira a bejárónőnk és Miska a szakácsom, aki a kijárási tilalom alatt a családom védelmezőjévé lépett elő, és egyre jobban beolvad közénk - és ha csak mindenkivel néhány mondatot váltok, már akkor is arra neszelek fel, hogy este van!:)
Kell egy kis idő, hogy összerázódjunk, és hát igen kedves 1olvasó, van némi rózsaszínfelhő, de azt hiszem, ez így nagyon rendben van, ugye!:)
Na szóval, a lényeg, hogy a blog, előreláthatóan szeptember közepén indul.

A másikból biztos tudok hozni részt, az nagyjából megvan, ide majd írnom kell, de az van, hogy jövő héten kezdődik néhányunknak az iskola, a másik felünknek meg az utána való héten. Hát megvallom őszintén nagyon parázok az egyetemtől, és nem is a tanulás miatt, sokkal inkább azért, hogy miként sikerül a beilleszkedés. Eddig nem volt túl sok jó tapasztalatom az iskolákkal kapcsolatban, remélem, hogy itt nem lesz probléma.
Most örülök csak igazából az asszonynevemnek is, mert a Sullivan tökéletes angol név, nem fogok kilógni a sorból, mint szegény Luca, akit következetesen Lukának, sőt Lükának neveznek, ráadásul ez férfinév, de mondtam, ne aggódjál, a Laci meg a Jani viszont itt kint női név, szóval kölcsönös a probléma!:)
Most próbáljuk vele memorizáltatni, hogy ha Lükát vagy Lukát hall, akkor induljon, aztán ha mégsem ő, majd a helyére megy, inkább kétszer legyen ott, mint egyszer nem! De azért nagyon izgul és mi is, és szorítunk neki, hogy sikerüljön beilleszkednie! Mi visszük majd őket az első napon – hátha kell egy gyors pszichológus megerősítés:) - és persze kap egy elsőnapos ajándékot, meg fotókat készítünk, és méltóképp megünnepeljük ezt a nagy napot és hatalmas lépést az élet kanyargós, poros útján!:)
Ő már hétfőn kezd, és Tomasék is, mi az egyetemmel, majd az utána való héten.

És hát 9-én leszek 20 éves, és azért ez egy szép kerek szám, és bár nem mondja, de tudom, hogy az én emberem készül valamivel, szerintem elutazunk akkor hétvégén valami kellemes kis helyre.
Szóval 15-ig biztosan nem jön rész, aztán attól függ, hogy lesz időm, a suli meg a stúdió mellett, mert 19-én meg az anyukámnak lesz a születésnapja, és ezt is méltóképpen szeretnénk megünnepelni, mert ő meg a dédike nagyon keményen helytálnak ennyi ember mellett. Igyekszünk segíteni, én a mosást vállaltam át, és mókival mindenki annyit van, amennyit ideje engedi, különösen a Peti foglalkozik sokat a gyerekekkel, de akkor sem könnyű egy ekkora családot koordinálni!:)
A mi kis Andynknak már 2 fogacskája van, és ha segítünk, akkor álldogál a kis rezgő lábaival, most attól rettegünk, nehogy a fogacskáit beleüsse a kiságyba, ahogy rugózgat, én már mindent körbetekertem, de egy ilyen baba, egy időzített bomba, bármelyik pillanatban felharsan egy elkeseredett, kétségbeesett zokogás, és ez csak fokozódni fog, ha egyszer öntudatára ébred és elindul!:)
De ha ez a két szülinap lezajlott, akkor már októberig semmi, és addigra már biztosan belerázódunk az új helyzetekbe is.

Szóval valamikor szeptember közepén kezdek, és igyekezni fogok, minden héten egy részt hozni ide vagy a másikra. Többet nem ígérek, mert a mostani körülmények között, biztosan nem tudnám teljesíteni, de a heti egyet, azt igyekezni fogok betartani.
Így is el vagyok maradva egy csomó levéllel, amiért nagyon szégyellem magam, de a hétvégén is esküvőt vittünk, és nem csak kiszolgáltunk, de mi adtuk a zenét is az öcsémmel, mi vezényeltük le az egészet. Mivel a vőlegény magyar, rengeteg hazafias ötlettel állt elő, és eléggé izgultam, de nagyon jól sikerült.

A héten szerda óta Washingtonban vagyok fotózáson a mai napig, esténként hazaesem, mert nem bírnám ki, ha nem Tarzan mellett aludnék, és hát elég fáradt vagyok, ráadásul ő is, mert vezető beosztásba került, és most nagyobbak az elvárások, és a Petinek is bele kell jönnie az irányításba.
És hát szerinte a stresszt, azt oldani kell, és éjjel levezetni, hogy reggel mosolygósan induljon a napod, és mivel ő a pszichológus, hát biztosan jobban tudja, szóval nincs ellenvetésem!:)
Olyan fontos személyiség lett, hogy most szombaton például, a vezetőség egy vacsorára hívott minket, hogy köszöntsék az új pozíciójában, és megünnepeljék felvételét, a nős férfiak díszes társaságába.:)
Szóval lesznek hivatalos elfoglaltságaink, jelenéseink is, és nekem most már ezeket is bele kell kalkulálnom az időmbe, mert nem tagadom, jelenleg ő a legfontosabb személy az életemben.:)

Naaaagyon ideges vagyok a suli miatt, és naaagyon hiányoztok ám, olyan jókat „beszélgettünk” és úgy örültem mindig az üzeneteiteknek!
Hamarosan találkozunk, köszönöm a kedves leveleiteket és a türelmeteket, és szeretném, ha újra itt köszönthetnélek mindannyitokat.
Addig is rengeteg puszit és szeretetteljes, virtuális ölelést küldök, Luna



5 megjegyzés:

  1. Drága Luna!

    Először is még egyszer gratulálok mindenhez. A suli miatt ne aggódj, biztos vagyok benne, hogy be fogsz tudni illeszkedni! :) Már nagyon hiányzik az írásod, de az én elvem mindig az, hogy a türelem rózsát terem! Nagyon várom a folytatást! A babákra bizony minden pillanatban oda kell figyelni mert egy pillanatra nézel félre és már a szerkényre másznak fel (személyes tapasztalat mikor a kétéves unokahúgomra vigyáztam) :D. Remélem sikerül összeegyeztetni a sulit a stúdiót és még pluszba a blogot is, mert már nagyon várunk vissza!
    Vigyázzatok magatokra, sok sok puszi

    Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kriszti!

      Bocsi, hogy csak most válaszolok, de hát mostanában eléggé el vagyok havazva! Örülök, és minden nagyon csodás tényleg, csak az a baj, hogy nem tudok egyszerre több helyen lenni!:)
      Most kezd igazából beindulni a stúdióm, rengeteg új tanítványunk lett, és hatalmas terveim vannak Halloween-ra, amit már most el kell kezdeni gyakorolni. Vagyis hát kellene, de mikor? Órám is full létszámmal megy, de nagyon nehezen hozzuk össze a Tomival, mert a sulit is szoknom kell. Őszintén szólva, nem megy túl könnyen! Ráadásul azt hiszem nagyon rágörcsöltem arra, hogy befogadjanak!:)
      Hát mint látod most még eléggé képlékeny a dolog, de meg fogom oldani, szó sincs arról, hogy valamelyik munkámat elengedném, mert mind kedves nekem és csinálni akarom. Ma már beleolvasgattam a történetbe, mert fel kell kicsit frissíteni a memóriám, hogy ott tudjam folytatni, és főleg úgy, ahogy terveztem.
      Hát hirtelen ennyi, szóval köszönöm, hogy bízol bennem, igyekezni fogok!:)
      puszi, Luna

      Törlés
  2. Szia Luna!

    Jó volt újra olvasni a soraidat! Annyi fontos történést és feladatot leírtál, hogy az lenne a csoda, ha még az írásra is maradna időd! :) Tudod, hogy mindig türelmesen várunk, emiatt ne aggódj!

    puszi

    Dina

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Dina!

      Tudom, már az unalomig ismétlem magam, de annnnyira kedves vagy!:)
      Hát fent Krisztinél már leírtam, hogy milyen feszítettek a napjaim, ezért most nem tenném újra.
      Képzeld Bermudán voltunk a szülinapomon, ezt kaptam a Petitől meglepibe. Csodás volt, és olyan izgalmas, ott lenni a híres és titokzatos Bermuda háromszögben!:) És az én Tarzanom is folyton folyvást kutakodni akart, jobbára az én bermuda háromszögemet akarta volna felderíteni, szóval jól elvoltunk, mert én meg támogattam a kutatásait jó feleséghez méltón!:)
      És ért egy nagyon kellemes meglepetés is, ami a Petinek meg a sógoromnak nagy boldogság. Meglátogat minket az Ausztál barátjuk, a harmadik muskétás, akit már volt szerencsém megismerni, de akkor még nem voltam a Peti felesége, szóval most azért más lesz minden, főleg mert azt a felelőtlen igéretet tette nekünk a Barbival, hogy egy csomó mindent mesél majd a férjeink fiatal éveiről!:)
      Hát remélem nem lesz válás!:)
      Örülök, hogy megtisztel minket, mert tudom és látom milyen nehéz néha a Petinek, hogy nincs senkije, hogy a családja az én családom, így legalább egy egyetemi barátja vele lesz. Mondtam is neki, hogy nyugodtan maradjon itthon és menjen el egy kicsit vele, ha van kedve, én megértem, örülök, hogy végre jön hozzá is valaki! Persze a gonosz nővérem nem hagyhatta ki, hogy menne a Peti, menne, ha vihetne magával belőlem egy nélkülözhetetlen részletet, és itt se nem a szívemre, se nem a fejemre gondolt. Hát nem gonosz?:) Szegény sógor, egy terror mellette az élete, a Peti mondta is neki baráti alapon, hogy nem ártana beoltani a nővéremet veszetség ellen, ha már szabadon kószál közöttünk!:)
      Hát mint látod jól megvagyunk, nagy az összhang a családban!:)
      Jövök, ahogy tudok!
      puszi, Luna

      Törlés
  3. Szia Luna! Nagyon örülök hogy vissza tértél imádtam részt ugyan olyan jó mint a többi ne hagyd abba és imádom olvasni a személyes történeteket rólad és a családodról! :)
    Shana

    VálaszTörlés