2015. május 31., vasárnap

Tarzan szereti Janet mint állat

Sziasztok!

Nos, úgy tűnik, egy kicsit változtatnom kellett a terveimen!
Sajnos nem sikerült ide részt írnom, tudjátok itt már nagyon célegyenesbe fordultunk, és figyelni kell nagyon, ráadásul, határozottan emlékszem, hogy leírtam valahova Bradley leszámolását a bérgyilkosokkal, egy egész napot elpocsékoltam azzal, hogy átnéztem a pendrive-jaimat, de nem találom. 
Pedig már a szemem is megfájdult, annyira meregettem és picit bevérzett. Lehet persze ettől fájt. A lényeg, - merthogy van orvos a családban most is – a fejek doktora által azonnali ágynyugalomra és lehunyt szemre lettem ítélve.
Egy ideig most nem lesz monitor, de még villanyfény se. Eléggé izgatott vagyok, hogy fog nekem menni a varázslatos középkor. Az őseim akkoriban tündököltek, úgyhogy nekem is össze kell szednem magam!:)
Szóval szerdán éjjel érkeztünk haza, mire kijöhettem, addigra már attól féltem, lefogják a rendőrök, mert az én lajhárnyugalmú dokim, izgatottan rohangászott le-fel a szálloda előtt, és mikor kiléptem, akár egy vércse csapott le rám, és egyszerre csókolt és vonszolt a kocsiig, ami eléggé úgy festhetett kívülről, mintha egy erőszakoskodó perverz, éppen most készülne elrabolni és a kocsijába tuszkolni.
Nem kapcsolták le, és szerencsésen hazaértünk. Aki még fent várt, azt körbecsókoltam, aztán bementünk a szobámba, és hát ugye nem álltam neki az új fejezet írásának.:)
Reggel arra ébredtem, hogy felettem könyököl és bámul. A véreres szemeiből arra következtettem, hogy túl sokat ő sem aludt. Kérdésemre csak annyit mondott, néztelek, mert hiányoztál, és olyan szépen alszol.
Remélem, nem változik az idő múltával a látása, és a szemünk is egyszerre vöröslik, szóval rendben leszünk!:)
És nem azért, mintha annyira tervezném vagy ilyesmi, de be kell vallanom, képzeljétek vettem egy ruhát, olyan menyasszonyos típusút. Kedvezményesen megkaptam, egyszerű, mégis olyan különleges, odáig voltam érte. Alig kell valamit alakítani rajta, - amúgy nagyon eredetin oldották meg a bevételt a derekamnál, egy tűzőgéppel, a cicimet meg sokszor egyszerűen leszorították, ha túl nagynak bizonyult.
Na, a kis kitérő után, az a lényeg, hogy ide sajnos nem készültem el résszel, de a másik törihez igen. Sőt, két részt is megírtam, ne kérdezzétek hogyan és mikor, én sem érteml:)
Az éjjel fantasztikus „vendégvisszacsábábító” partyt adtunk, ahol apu kivételével, családom minden férfitagja képviseltette magát és karaoke tudományát. Muszáj volt nekik!
Na jó, a mókusharcos is kapott még felmentést!:)
Hajnal felé, az én emberem – dédike nevezte el így – mióta egy reggelen, álomittasan könyékig a gatyájában vakarászgatva lekocogott a kávénkért, anyuék meglepték. Hamar kivágta magát, előrántotta a kezét, és egy ölelés felkiáltással indult feléjük lelkesen. Anyuék menekültek, a dédi meg közölte velem, szoktassam rá az emberem a fürdésre.
Szóval emberem, már mikrofon nélkül is dalolgatott, valami „Tarzan szereti Janet mint állat” dalt, amit én nem ismerek, fogalmam sincs honnan szedte, de a Gabi is állítja, van ilyen magyar szám, viszont megállíthatatlanul kellett nevetnem rajta.
Mióta egy hajnalon én is angyalnak képzeltem magam, és beindítottam a riasztórendszert, miközben a hóban daloltam, hogy jégből vagyok, és közben kivonult a fél helyőrség, jó kapcsolatot ápolunk velük, és gyakori vendégeink.
Mikor már minden vendég, köztük a rendőrök is követelték, a Tarzan szereti Janet, mint állat, és Tarzan sikolyt hallatott az egész bár, megkerestük a YouTube-on és hamar megtanultam.
Akkora buli volt, az egész bár bömbölte a dalt, mert a doki angolul is nyomatta, a My name is Tarzant, és hajnalban Tarzan ordítást jódliztak a rend éber őrei is a kocsik körül.
Órákon át Tarzanoztunk és halálra röhögtük magunkat. Utóbb még konkurencia lesz nekem ez a Peti, ha így folytatja a zenei karrierjét!:)
Felvettük és hazaküldtem, azóta már szép öcsém is ezerrel nyomatja otthon a kocsiba, fesztelen arccal.
Szóval általunk az UFO együttes újra aranykorát éli, és örülök, hogy rájuk akadt az én Tarzanom. 
Itt a dal, hát tényleg egy állat!:)



A lényeg, hogy ha most olvassátok a másik blogon a részt, akkor a jövő héten is érkezik egy új, szombaton vagy vasárnap, ahogy sikerül az időzítés!:)
Légyszi adjatok egy esélyt annak a törinek is, mert most igenis érdekes, és izgalmas részek jönnek.
És most kalandra fel, vár a végtelen dzsungel és az én Tarzanom!:)
Horgászni fogunk, és tábortűzön sütögetni, és mackók meg hiúzok és baglyok otthonába és életébe beleskelődni! Remélhetőleg csak a biztonságos távolból!:)
A viszontlátásig mindenkit ölelek és puszilok, Luna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése