2014. február 17., hétfő

"Nekem volt életem, csak helyet csináltam benne Neked!"



Sziasztok!

Tudom, hogy ha vagytok egyáltalán még olyanok, akik olvasnak és érdekel a történet, nos benneteket nem tölt el örömmel, ha nem hozok időben részt de….

De vannak olyan napok, mikor nem tudok erőszakot venni magamon…..
Vannak olyan napok, mikor befészkeli magát a tudatunkban egy emlék, egy aprócska semmitmondó árny a nagy világegyetemből, és bár megfoghatatlan már örökre, mégis olyan erős, hogy megbénít és nem hagy tovább lépnem….
Vannak napok, amikor önző vagyok és undok, és nem tudok mással foglalkozni csak magammal….

                                           *  *  *

„Nem akartam én beléd szeretni, feltételezem, hogy te sem határoztad el előre. De amikor találkoztunk, világos volt, hogy egyikünk sem ura annak, ami velünk történik. Egymásba szerettünk, annak ellenére, hogy sok mindenben különbözünk, és ezzel valami rendkívüli, gyönyörű dolog vette kezdetét. 
Velem egyetlenegyszer történt ilyesmi, ezért van az, hogy minden együtt töltött perc oly mélyen az emlékezetembe vésődött. Soha nem felejtem el egyetlen percét sem!”

                                                                  Nicholas Sparks



„Minden megtudható egy emberről, a jelene, a múltja, jövője, tán a fontosabb titkai is – csak az nem, hogy mitől lát benne csodát egy másik.
Hol rejlik benne a reménynek az a megtestesülése, amitől egy léleknek egyszer csak érdemes lesz élni!”

                                                                  Szuromi Pál



„Szeretni annyi, mint vállalni a legnagyobb kockázatot. Jövőnket és boldogságunkat adni valaki kezébe. Engedni, hogy kétkedés nélkül bízzunk valakiben. Elfogadni sebezhetőségünket. Én pedig szeretlek!”

                                                                  Helen Thomson


„Biztos voltam benne, hogy megjelensz, egymásba botlunk, és én tudni fogom megcáfolhatatlanul: Te vagy az! Kerestelek!”

                                                                  Rakovszky Zsuzsa



„Szeretem a földet, amelyre lép, a levegőt, amelyet beszív, és mindent, amihez hozzáér, mindent, amit mond!
Szeretem minden pillantását, minden mozdulatát, szeretem Őt teljesen és egészen!”

                                                                 Emily Bronte



„Mindegy, hol vagy és mikor látlak. Ha életemben csak egyszer, akkor is szeretlek! Nem kell veled élnem, nem kell naponta látni, érinteni, ölelni, simogatni téged. Elég, ha megpillantlak a vonatablakban.
Vagy még annyi se kell! Csak tudni, hogy vagy!”

                                                                 Müller Péter


„Az az ember, akit bennem szeretsz, természetesen jobb nálam: Én nem olyan vagyok! De Te szeress, és Én majd igyekszem, hogy jobb legyek önmagamnál!”

                                                                  Mihail Mihajlovics Prisvin



2 megjegyzés:

  1. Szia Luna!

    Utólag neked is Boldog Valentin Napot. Nagyon szépek az idézetek.

    Puszi,
    Dee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm!
      Hát....valahogy nem vagyok boldog!
      Gyönyörű a tetkód!:)
      puszi, Luna

      Törlés