2014. február 8., szombat

Elnézést kérek mindenkitől!


Sziasztok!


Jó, sajnálom de ez most nem megy!
Ne haragudjatok, de muszáj pihennem egy kicsit.
Én igyekeztem, de valami bajom van. Csak remegek és állandóan egy gombóc van a torkomban a visszafojtott sírástól, és hányingerem van, pedig nincs semmi bajom. 
Olyan vagyok akár egy hisztis liba, elég ha valamire ránézek, vagy valaki hozzám szól, és már potyognak a könnyeim. 
Ráadásul mindennek nekimegyek, beütöm a kezem meg a lábam, mintha nem tudnám felmérni a távolságokat.
Azt hiszem az aggodalom, hogy valami történhet a dédimmel, meg a tanulócsoport, meg a barátnőm aki mindig itt van, és nekem kell őt is vigasztalni, mert szegénynek aztán tényleg van oka a szomorúságra...szóval már nem bírom azt hiszem ezt a sok szomorúságot magam körül, és lehet, hogy kicsit túlhajszoltam magam.
Most kéne az a lakatlan sziget!:(
A nővérem meg egy kedves barátnőm szerint vagy influenzás leszek vagy idegkimerülésem van.
Egyiknek se örülnék, azt hiszem egy kicsit az utóbbi időben túlpörögtem és most muszáj pihennem. 
De fogom hozni a dupla részt csak kedden. 
Elnézést kérek ha valakinek csalódást okoztam. Sajnálom!
Luna

4 megjegyzés:

  1. Pihend ki magad. :)
    Puszi Gréti

    VálaszTörlés
  2. Nyomj be egy tábla csokit és aludj és pihenj végre! Ne makacskodj! (Pc.)

    VálaszTörlés
  3. Pihenj drága, ne is törődj semmivel, csak hogy minél többet tudjál pihenni. Mi várunk és akkor is itt leszünk, ha már kipihented magad és újra jelentkezel.
    Puszi: Christine

    VálaszTörlés