2017. március 12., vasárnap

10 milliószoros nap van!





Ma teremts jó és pozitív gondolatokat és cselekedj tiszta szívvel!
Kérj egészséget magadnak és a szeretteidnek!




Nekem eddig nem igazán indult pozitívan a napom. Valahova elmentettem egy csomó szivárványos sütit meg italt, és sehol se találom, pedig kellene a következő részhez.
Hát eléggé felhúztam már magam, de gondoltam jó, keresek gyorsan egy másik szivárványos tortát.
Találtam néhány kevésbé sikereset, kimásoltam egy wordba, aztán valahogy becsuktam úgy, hogy nem mentettem el. Nem is értem, hogy sikerült!
Szóval felhúztam magam, azt hiszem, az univerzum azt szeretné, ha ma nem tenném ki a következő részt, mert meglehetősen gátol benne!
Le kell higgadnom, délután csapatépítő tréningre megyünk Tarzannal. Nem tudom, hogy nevezzem, néhány koktél mellett megbeszélik, hol szállunk meg, és vonulunk fel a New York-i Szent Patrik napon.
Lesz még néhány napom, hogy gyakoroljam a komolyságot, ha tradicionális skót ünnepi ruciban szeretnének felvonulni!:)
Milliószoros puszi és ölelés, Luna




Öcsém már reggel ezzel a dallal fogadott minket, és persze a többi pasi íziben csatlakozott hozzá!:)
Kedves dal, de egy idő után már ez sem tett jót az idegállapotomnak!:)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése