2016. május 23., hétfő

Az ígért rész a Vörös viharhoz


Sziasztok!

Végre megérkeztem a Vörös viharhoz az új résszel!
Úgy olvassátok, hogy reggel, egy nagyon nehéz és gonosz vizsgával küzdöttem meg, és bár győztesen kerültem ki, alaposan megfájdult a fejem, és a fájdalom csökönyösen ragaszkodott hozzám egész nap.
Hát az eredmények itt nem olyanok, mint amiket otthon megszoktunk. Kérdésemre, a nővérem is csak egy legyintéssel válaszolt, és szusszant egyet, hogy meg volt, sikerült, fátylat rá!
A felvételis krízise óta, mintha picit megrendült volna magában a bizalma, de őt ismerve, jövőre már ezt is korrigálni fogja!
Szóval csak azért írtam ezt le, hogy értékeljétek az elszántságom és az igyekezetem, hogy ilyen izgalmak és fájdalmak dacára is jelentkezem!:)
Hát sajnos a héten lesz egy még gonoszabb vizsgám, de aztán fellélegezhetek egy időre.
Tarzan rohanvást ígérte jöttét, hogy kimasszírozza az okos fejemből a fájdalmat, elkényeztessen a vérszegény, ámde sikeres vizsgám után! Ám legyen, én nem vagyok semmi jónak elrontója.
Valójában az értékelésem ellenére, ha otthon lennénk, semmi okom se lenne a büszkeségre, azonban az egyéb körülményeket figyelembe véve, igenis boldoggá tesz még ez a gyengécske szereplés is, mert most csak az számít, hogy sikerüljön, és jövőre kezdhessem a következő szemesztert!
Jó olvasást és szép estét illetve éjszakát mindenkinek!

Puszi, Luna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése