2016. április 19., kedd

Faded - Április 20.














5 megjegyzés:

  1. Nem történt semmi, csak ma lehetne 3 éves a kisfiam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tévedtem, csak két éves lenne! Kicsit előre szaladtam!
      Elég sokat beszélgetünk mostanában, és keveset alszom, hát ez meglátszik, nem figyeltem mit nyomok meg. Szóval még számolni sem tudok.
      Látod, milyen őrült vagyok? Pedig már visszatért az eszem!:)
      Valami egészen különlegeset és fantasztikust találtam ki erre a napra! Rájöttem, hogy régen annyi mindent terveztem, olyan sok álmom volt, és ezekből még semmit se valósítottam meg.
      Ma ezt teszem, és mostantól minden évben erre a napra így emlékezem. Nem is lehetne méltóbban, azt hiszem. Nem mellesleg valami egészen különleges boldogság és nyugalom szállt meg mióta eszembe jutott, és ennek nagyon örülök. Remélem mostantól mindig így lesz!
      Puszi, Luna

      Törlés
  2. Nagyon megijesztettél...
    Vigyázz magadra, és kívánom, hogy teljesüljön ez a vágyad, mindig legyél nagyon boldog!
    Kata

    VálaszTörlés
  3. Bocsi, nem volt szándékos!:)
    Hamarosan írok néhány mondatot, tudom nagyon eltüntem.
    puszi, Luna

    VálaszTörlés