2015. március 26., csütörtök

Egy kis türelmet kérnék még...:)






Sziasztok 

Tudom, ritkábban jövök új részekkel az utóbbi időben, és ez nekem is kevés.
 Kicsit el is ment a kedvem az írástól, a gonosz hozzászólás miatt, majdnem be is zártam a blogot, de aztán meggondoltam.
Szóval csak az van, hogy a mi mókusharcosunk hétfőn volt 2 hónapos, ennek tiszteletére nagy fotózkodás volt, meg családi távbeszélgetés.
Aztán kedden Nyurgát ünnepeltük, Gábor nap volt, pénteken pedig mókus törzsfőnök – az apu – lesz 44 éves. Egész héten készülődtünk szóval nem volt időm írni.
Előző hétvégén meg Tavaszváró Virág Party-t adtunk, egyre nagyobb az érdeklődés irántunk, már telt házzal mentünk, sőt voltak, akik nem fértek be. Pedig kétszer annyian szorongtak bent, mint amennyi a megengedett létszám lett volna.
De mivel a rendőrség is képviseltetve volt, nem aggódtunk. Mióta a kínai újév éjszakáján angyalnak képzeltem magam, és a szépséges fekete szárnyaimmal, addig röpködtem a térdig érő hóban, hogy beindítottam a lézeres riasztót, majd míg kiértek a rendőrök, egy hóbucka tetején előadtam néhány dalt, természetesen magyarul is,  jó kapcsolatot ápolunk a szervekkel. Itt közvetlenebbek, ahelyett hogy próbáltak volna lebeszélni a dalolásról, nem átallottak selfiezni velem, hátha egyszer híres  leszek!:)
Egy új alkalmazottam is van, akit onnan otthonról hozattunk ki, és nagyon elanyátlanodott itt, még a nyelvet sem beszéli, szóval kicsit minden nap vele is vagyok, mert egy igazi ezermester, nagy terveim vannak vele, szükségem lesz rá a jövőben is.
Közben megy az átépítés az egész épületkomplexumban, amit viszek, és egyre több órát is adok.
És egyre feszültebb vagyok az öcsémék érettségije miatt. Esküszöm az enyémen fele ennyire sem aggódtam, ott nem az átmenés volt a kérdés, hanem a jó jegy.
Távtanulunk, mert tudni akarom, hogy hol tartanak, és ezt is elég nehéz összeegyeztetni a két kontinens közti időeltolódás miatt.
Április végén hazamegyek, mert már nem bírom, és otthon maradok legalább az írásbelik végéig. Olyan nincs, hogy nem sikerül, ha én ott leszek!
Szóval a másikra teszek ki részt, mert abból vannak előre megírt részletek. Kisu történetét meg szeretném alaposan megírni, hogy ne csak mondatok legyenek egymás után, hanem értelme is legyen.
Szóval egy kis türelmet kérek!
Puszi mindenkinek, Luna






8 megjegyzés:

  1. Kedves Luna :)
    Nagy rajongód vagyok. Most olvasom az Ellopott múltat és hát meg kell mondanom, teljesen odavagyok :)
    Olvastam már nem egy-két novellát Kimiről, de ez mindent felülmúl :P Fantasztikusan írsz, elképesztő telehetséged van hozzá :) (Szakmai ártalom, magyar tanár vagyok) :P
    Ne foglalkozz a rosszindulatú megjegyzésekkel. Csak írj tovább, nem hiába van ennyi rajongód és olvasód :)
    Már izgatottan várom én is az új Kisu részt :)
    Csak így tovább! Sok sikert!
    Kovács Imola

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Kedves Imola
      Úgy érzem a lehető legjobbkor találtál ide!
      Nem vagyok benne biztos, de azt hiszem itt még senki nem írta nekem azt, hogy a rajongóm!:)
      Mondták már a hangom, a zongorázásom, vagy a táncom miatt, de az írásaimra, azt hiszem még nem!:)
      Pedig a családomon kívül ez a három dolog a legfontosabb az életemben!
      Zavarban vagyok az ilyen szavaktól, hogy rajongó, vagy ha megismernek az utcán, és volt már, hogy autógrammot kértek!:) Ugyanakkor jól esik, mert egy kicsit bevallom, mostanában elbizonytalanodtam, az írással kapcsolatban.
      Nem volt szándékom abbahagyni, egyszerűen csak elvették a kedvem. Tudod, mikor akarsz valamit csinálni, de folyton tologatod, mindig találsz valamit, amit még előtte elvégzel, és a másik dolog csak tolódik és marad. Valahogy így vagyok most az írással. Legalább is ezzel a történettel.
      Kellett egy kis idő, hogy átgondoljam és felszabaduljak. Ezekben a napokban rengeteg pozitív élmény ér. Rengeteg szeretet és új, eddig ismeretlen érzés gyűjtöttem be.
      Most már kipihentem magam, és össze is szedtem. Itt az ideje, hogy visszatérjek.
      Tudom, hogy gyakran elbizonytalanodom, de nekem egyszerűen szükségem van a visszajelzésre, hogy kellek még, hogy szükség van rám, és olvassák, amit kiadok a kezem közül.
      Most ugyan vendégem van, de attól függetlenül nekiállok, és apró lépésekben folytatom tovább a történetet, és hamarosan jövök egy új résszel.
      Köszönöm, hogy írtál! Ez a néhány sor, olyan nekem, mint egy fuldoklónak a friss levegő!:)
      Puszi, Luna

      Törlés
  2. szia Imola!
    köszi a szakmabéli véleményt, kishitű kisasszonynak nem árt a megerősítés :)
    hiába baromi tehetséges és írjuk neki nap, mint nap, hogy imádjuk, amit ír, még mindig meginog néhány senkiházi megjegyzés miatt :(
    amiért tőlem a jövőben is meg fogja kapni a letolást, ha képes abbahagyni az írást, én kísérteni fogom :D (ezt veheted fenyegetésnek, és imádlak ám, részeges barátnőm <3)
    Drága Lunám!
    téged pedig türelmetlenül várunk vissza (na jó nem, de tudod, milyen vagyok :D)
    puszi:Aniw

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. In Vino Veritas!:)

      Drága Anita

      Vettem, értettem!:)
      Valóban kishitű vagyok, de jelentem, már minden rendben!
      Kellett egy kis idő, egyszerűen elfáradtam. Azt hiszem kicsit túlvállaltam magam, otthon a mókusharcossal, a bárral, az állandó programokkal, aztán a magánéleti gubancommal,Tomas érettségije….szóval tudod!:)
      Ráadásul mikor már éreztem volna magamban egy kis erőt az íráshoz, ugye eltettem jegelni a pendrive-om. Még szerencse, hogy az italos hűtőbe, mert a mélyhűtőből később került volna elő!:)
      Szóval amint egyedül maradok, nekiállok, és újra írni fogok!:)
      Nem kell kísérteni, inkább igyunk rá egyet!:D
      Puszi, Luna

      Törlés
  3. Drága Luna, csak ismételni tudom az előttem szólók szavait. Fantasztikus vagy!
    Hamarosan válaszolok majd, csak most nekem is sok minden összejött.
    Addig is sok puszi. Kata

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Kata

      Nem is csodálkozom, hogy ráéreztél a bizonytalanságomra!:)
      Nagyon köszönöm a bíztatást, úgy érzem, most már minden rendben lesz!
      Nem türelmetlenkedem, mert én is folyamatos késésben vagyok, nem csak a részekkel, hanem a válaszokkal is, pedig van néhány ember, akiknek annyira szeretnék írni, de csak tologatom ezt is!:(
      Örülök, hogy írtál….és köszönöm!:)
      Puszi, Luna


      Törlés
  4. Szia!
    Pedig már meg is akartalak dícsérni, hogy milyen büszke vagyok rád, milyen jól vetted azt a szurkálódós megjegyzést. :(
    Erre tessék. Most komolyan. Hányszor kell még elmondanunk, hogy mennyien várunk mindig az új részekre? És hogy mennyire várjuk azokat? Nem szeretem magam ismételni, úgyhogy jegyezd meg: nagyon szeretjük a történetet és téged is, így együtt és külön-külön. Nem gáz, ha vannak benne helyesírási hibák, mert a humorod mindent felülmúl. Emiatt olvasom. Nem vagyok Kimi, Vettel és Forma-1 rajongó, tőlem bárhogy máshogy hívhatnák őket, tök mindegy. A stílus, amit képviselsz, az tetszik, az elképesztő humorod és intelligenciád. Ennyi.
    :)))))
    Puszi, Porcica

    VálaszTörlés
  5. Szia!:)

    Épp ráerősíteni próbáltam a mai napra, mikor megpillantottam a leveled.
    Erősítés helyett az öröm és a büszkeség könnytengerében merülve olvastam a soraid….. Na? A lírikus oldalam már rendben van?:)
    A viccet félretéve, nem emlékszem, de talán ez a legkedvesebb levél, amit kaptam tőled, az „ismeretségünk” alatt, és őszintén hálás vagyok érte.
    Nem az a lány az ok, ő csak egy kis ráadás volt. Április van, és ez a hónap nehéz nekem….
    A barátom előbb visz haza, mert dolgunk van otthon. Aztán megpróbálom lezárni a múltam. Meg kell tennem néhány fájdalmas lépést, és ezuttal az én döntésem lesz, nem egy késős őrült, nem egy szarvas, vagy egy készen kapott új élethelyzet dönt helyettem. Olyan lesz, mintha újra megszületnék, és a szülés/születés állítólag fájdalmas…..így mondják, én sajnos nem emlékszem egyik oldalra sem!
    Bár az a rettenet, amit a kisöcsim születésekor láttam, erősen serkentett arra, hogy sokkal több figyelmet fordítsak a védekezésre!:)
    Szóval, jóleső büszkeséggel tölt el, hogy ilyen véleménnyel vagy rólam, és a jövőben igyekezni fogok, hogy ne kelljen csalódnod!:)
    Puszi, Luna

    VálaszTörlés