2015. március 5., csütörtök

Áldás


Sziasztok!

Nagyon bánt, azt hittem ma már az új részt hozom, de helyette egyre betegebb vagyok.
Eddig a doki nem engedett felkelni, ma reggel azt hittem már jól vagyok, aztán egyszer csak rettentő rossz lett minden, olyan gyenge vagyok, hogy fent se tudok lenni.
Az igazság az, nem is nagyon tudom, hogy kerültem haza!:(
Most fekve pötyögöm ezeket a sorokat, de minden lelkierőmre szükségem van hozzá!:(

Még hétfőn kezdődött, március 2. Luca szülinapja melyet úgy ünnepeltem meg, hogy reggel kimentem megetetni a madarakat. Itt a hó és az eső felváltva esik most és minden szétfagyott. A második lépcsőn elindultam sarokkal előre. Nem tudom miért szálldogálás közben átfordultam – talán úgy gondoltam így kisebbet esem – és egy hatalmas hasast ugrotta. Ami nem lett volna baj, de elsőre az állam ért le, így most egy ügyes kis kecskeszakáll készítettem magamnak véraláfutásokból. Nem túl jó előjel, mert hétvégén fotózásom lett volna, amit le kell mondanom szerencsére.
Jövő héten viszont Kanadába megyünk hómobilozni. A Peti kérése egyenesen az, hogy legyek szexi provokatív és nagyon csinos. Ugyanis az egyik igazgatósági tag nagyon megkedvelt, és ez jótékonyan hathat a doki előmenetelére. Hát nem tudom, milyen szexi leszek kecskeszakállal, de hogy provokatív az biztos. Szerencse, hogy a nővérem hozott valami csodatapaszt, amit ha ráragasztunk a sebekre, akkor szinte nem is látszanak. Talán megpróbálom!:( Megérdemel ennyit a doki, még többet is!:)
Hétvégére megírom a részt, ha máshogy nem lediktálom, mint egy végrendeletet!:(

Amiért most írtam, az valami egészen más!
Egy nagyon különleges emberkétől kaptam egy gyönyörű levelet, melyben leírta, hogy ma március 5-én telihold és tízmilliószoros nap van. Ezek ritka napok, legközelebb június 2-án lesz ilyen, utána néztem!:)
Ezen a napon hatalmas energiák szabadulnak fel, és minden gondolatunk, kívánságunk, kimondott szavunk (a rossz is) felerősödik!
Ezek az ő szavai, nem nevezem meg, mert nem tudom, örülne-e neki, de innen is nagyon köszönöm, mindent, amit írt!:) Ahogy képes leszek rá, azonnal válaszolok!

És kiteszem ide ezt az Áldást, amit küldött nekem.
Gyönyörű! Teljes szívemből köszönöm!
Segítsen nektek is, gondoljatok pozitívan a szeretteitekre – a negatív dolgokat pedig hagyjuk inkább!
Mindenkinek sok puszit, Luna

Régi magyar áldás

Áldott legyen a szív, mely hordozott,
És áldott legyen a kéz, mely felnevelt.
Legyen áldott eddigi utad,
És áldott legyen egész életed.
Legyen áldott Benned a Fény,
Hogy másoknak is fénye lehess.
Legyen áldott a Nap sugara,
És melegítse fel szívedet,
Hogy lehess enyhet adó forrás
A szeretetedre szomjazóknak.
És legyen áldott támasz karod
A segítségre szorulóknak.
Legyen áldott gyógyír szavad
Minden hozzád fordulónak,
Legyen áldást hozó kezed
Azoknak, kik érte nyúlnak.
Áldott legyen a mosolyod,
Légy vigasz a szenvedőknek.
Légy te áldott találkozás
Minden téged keresőnek.
Legyen áldott immár
Minden hibád, bűnöd, vétked,
Hiszen ki megbocsátja,
Végtelenül szeret téged!
Őrizzen hát ez az áldás,
Fájdalomban, szenvedésben,
Örömödben, bánatodban,
Bűnök közti kísértésben.

Őrizze meg tisztaságod,
Őrizze meg kedvességed.
Őrizzen meg önmagadnak,
És a Téged szeretőknek.


6 megjegyzés:

  1. szia!
    mivel ott még időben vagyok, ezért teljes szívemből kívánom, hogy minden, amire csak vágysz, teljesüljön, mert megérdemled :)
    csodálatos lány vagy és örülök, hogy megismerhettelek, ritka a világon az olyan ember, amilyen te vagy :)
    azt hiszem életem egyik legjobb döntése volt, illetve legjobban eltöltött ideje, hogy elkezdtem javítani a történeted és ebből kiindulva összebarátkoztunk :)
    majd kapunk részt, mikor meggyógyulsz, gondolj arra, minél többet pihensz, gyorsan kilábalsz a betegségből, újra írhatsz, de addig tessék szót fogadni a dokinak, most ő a főnök :D
    szóval csak gyógyulgass, puszi:Aniw

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Barátnőm!
      Olvasgatom ezeket a sorokat és nem tudom mit mondjak. Nem azért, mert annyira jól esnek a kedves szavaid, azért sem mert álszerényt akarnék játszani, és azt mondanám, á dehogy, én ezt nem érdemlem meg, ne is írj ilyeneket.
      Azért nem találom a szavakat, mert te elég jól ismersz. Sok mindenbe beavattalak már az életemből, és valamiért folyton azt gondolom, én nem vagyok egy olyan jó, meg tökéletes, amilyennek néha leírnak.
      Vannak hibáim, hiányosságaim, és sokszor fogalmam sincs mit tegyek, és túl gyakran esem kétségbe is azt hiszem. És egészen biztos, hogy kevesebbnek tartom magam, mint ahogy az emberek többsége rólam vélekedik, betegesen ragaszkodom az önállósághoz, mert ha függök valakitől, azt képtelen vagyok a helyén kezelni, és túlságosan is nagy az igazságérzetem....a dilidokim szerint.:)
      Szóval messze nem vagyok hibátlan, ezért is örülök olyan nagyon ezeknek a soroknak!:)
      Nagyon jól estek, köszönöm!:)
      puszi, Luna

      Törlés
    2. Drága Lunám!
      nem is fényezésnek szántam, egyébként ne becsüld ennyire alá magad :(
      tudom, hogy vannak hibáid, mint mindenki másnak a világon, de én egy önzetlen, szeretetre méltó és rendkívül jószívű embernek ismertelek meg a beszélgetéseink során, és ezek azok a tulajdonságok, amik a mai világban nagyon ritkák :( mindenki a saját "boldogságát" keresi, és egyáltalán nem érdekli, ehhez kin gázol keresztül
      benned soha nem vettem észre a rosszindulat egy halvány szikráját sem, akármennyire dühös voltál, csalódott vagy akár megbántott, mikor már a legtöbb ember dühösen toporzékolva küldött volna valakit melegebb éghajlatra, köztük én is egyébként :D
      az emberek sajnos elfelejtenek igazán emberségesnek maradni az életükben :( és te ezekkel tulajdonságokkal rendelkezel, ezért minden hibád ellenére is csodálatos nőnek tartalak :)
      puszi:Aniw

      Törlés
  2. Szia Luna!

    Jobbulást! Pihend ki magad!

    Én pedig köszönöm, hogy megosztottad velünk az Áldás gyönyörű gondolatait!

    margo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Örülök, hogy tetszett!

      Mióta itt vagyok, valahogy felerősödtek bennem a Hazám és a gyökereim iránti érzések!
      Pedig mindig is fontos volt nekem a múlt, de innen valahogy még szorosabb ez a kötődés!:)

      puszi, Luna

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés