2014. július 6., vasárnap

Közlemény


Sziasztok!

Sajnálom, ne haragudjatok!
Nem így terveztem, de néha közbejönnek dolgok, amik átírják az ember idejét és napjait. Sajnos már napok óta késésben vagyok, és hát mindig történnek váratlan események, amik módosítják az előre eltervezetteket.
Szerettem volna kitenni ezt a részt, de sajnos a technika is ellenem van, és már nem lesz időm sajnos később. Most nem leszek pár napig, nem fogok jelentkezni és ti sem tudtok elérni. Persze ahogy visszajövök, azonnal kiteszem a részt, és pótolni fogom az elmaradottakat.
Sajnálom, hogy így alakult, ne haragudjatok, nem egészen így terveztem, de most fontosabb dolgok vannak az életemben, és mennem kell!

Puszi, Luna

5 megjegyzés:

  1. Drága Luna, remélem minden rendben van. Türelmesen várunk.
    puszi, Christine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden csodás itt már ebédelünk! Esküvő volt!

      Törlés
    2. Gratulálok... az ifjú párnak... :-)

      Törlés
  2. Drága Luna!

    Nagyon-nagyon boldog névnapot kívánok!

    Gratulálok az ifjú párnak is. De most ez, hogy is van? Biztos én vagyok túl fáradt (kissé sok a meló, meg a túra), de még arra emlékszem, hogy anyukádék esküvőjére készültök. Ez most akkor kinek a kézfogója volt? Csak nem? :)
    Na minden esetre sok boldogságot az újonnan házasodottaknak, és egy szép, hosszú nászutat.

    Puszi, Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Reni!

      Köszönöm szépen!:)
      A névnapi és a másik gratulációt is!
      Nem, nem te vagy túl fáradt én csapongok össze-vissza, kedves lelki gurum írta is, hogy hol jelen, hol múlt időben irtam a bejegyzésem is, de hát ez van!:)
      Hogy kinek és hogy mi volt, azt pedig majd elmesélem legközelebb!:)
      puszi, Luna

      Törlés