2014. július 5., szombat

Helyzetjelentés!

Sziasztok!

Valami gond van nálunk, az egész házban nincs net, és a tv adók is hiányosak!
Nem tudom mi történt, de mások is panaszkodnak, hogy nincs internet kapcsolat.
Most befutottam az irodába, itt másik szolgáltatónk van, és itt rendben is minden, de nem ülhetek itt késő estig míg befejezem és felteszem a részeket.
Néha pár percre visszajön a kapcsolat, de nem tudom, hogy elég lesz-e arra, hogy kitegyem a részt. 
Hát még a holnapi napban bízhatunk, de ha nem sikerül, akkor csak hétfőn az irodában tudom kitenni, sajnos!:(

Ja, igen, és azért is szólok, hogy elnézést kérjek mindenkitől, akinek nem írtam, illetve nem válaszoltam. Nem azért mert elfelejtettem, vagy nem fontos nekem, hanem azért, mert nem tudok!:(

Szóval bocsi a csúszásért, - ha lesz, - de most mennem kell, mert számtalan név- és születésnapot ünneplünk ebben a hónapban, sőt még mást is.:)
És enyém a megtiszteltetés, hogy intézkedjek!:)

puszi mindenkinek, Luna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése