2014. március 22., szombat

54. rész - Nincsenek véletlenek.....


Sziasztok!

Már megint nem hajlandó kirakni, ezért gyors írok pár szót, mert az nem járja, hogy ha én szakítottam időt arra, hogy írjak most,  a bulizások közepette, akkor neki is, igen is kötelessége kitenni engem! :)
Alig alszom valamit, fáradt és álmos vagyok, mégsem járja, hogy így bánjon velem.
Hajnalban a barátom is felébresztett, pont mire végre elaludtam, kezében egy csüggedten lógó hörcsögfivel és azt mondta.
Talán itt az ideje, hogy válassz! Ő kell neked, vagy én!
Ábrándozva nézegettem, egy izmos, vékony, világítószemű, szőrtelen, és egy dagadt, fekete szemű, pufók, szőrős! Mind a kettőt úgy szeretem!!
Mondtam, hm, nehéz a döntés, még alszom rá egyet!:)
Legyen szép napotok!:)
puszi, Luna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése