2014. március 19., szerda

53. rész - "Csak bízzál bennem...."

 Sziasztok!

Most már hetek óta, több részen keresztül némán tűröm, hogy nem jelentet meg a blog, hogy hátha egyszer csak megunja és nem teszi ezt velem.
De nem unja meg, sőt!
Most a februárban készült 42.részt tette ki, az 53.rész helyett!
Hát így ezzel a bejegyzéssel azért is kitetetem magam!
Legalább ünnepélyesen megkövetem Munkácsyt, akit a múltkori rész végén sima i-vel írtam.
Mentségemre legyen mondva, ha van egyáltalán erre olyan, hogy nagyon fáradt és szétszórt vagyok mostanság, ráadásul a hétvégén egész éjjel az elszabadult kukákra vadásztunk az öcsémmel, mert hiába fékeztük le őket, a nagy szélben mindig elindultak, és pont a harmadikon lakó Gábor meg anyu kocsiját igyekeztek fellökni. 
Mivel nem volt parkoló sehol sem, rohangásztunk lefelé a cicás mamuszomban, öcsémé sünis, és a barátomé is, mert úgy éreztem ez megy a természetéhez.:)
Mikor meglátta rám kerekítette a szépséges szemeit, hogy tudod ám mikor veszem ezt a lábamra!
Mondtam neki persze, mikor szépen megkérlek rá!:)
Mindenki kapott mamuszt. Apámé például Plútó kutyusos. Mikor reggel megjelenünk bennük már röhögünk, és még el se kezdődött a nap.:)
Na, most már remélem kitesz végre!
puszi, Luna

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése