2016. augusztus 24., szerda

Sziasztok, Aloha drága Mate-im!:)


Hazaértünk, már itthon vagyok! Hamarosan jelentkezem majd, csak kell még egy kis idő az átállásra.
Nem hiszitek el, de beteg vagyok! Fáj a torkom és lázam van!
Végül is ahonnan jövünk, ott most tél van, még ha harminc fokban is!:)
Hát nem jött valami jókor nekem ez a betegség, mert amúgy is kinézett már egy újabb kontroll, de a lázam hatására a nővérem és az egészségügyi kommandó általános riadót rendelt el, mozgósítást és még örülhettem, hogy nem vitettek azonnal a kórházban az elkülönítőbe. Igen alapos kivizsgálásban volt részem, komolyan csak a prosztatámat nem nézték meg. Már nagyon nyűgös voltam, de kijelenthetem, hogy egészséges vagyok, mint a makk, kivéve a mandulámat, melynek eltávolítását, egyúttal fel is ajánlották, de én ragaszkodtam hozzájuk. Kell az nekem, ha már ott van, maradjon!
Így legalább kialudtam magam. Mióta hazajöttünk úgy is totális álomkorban szenvedek, egyszerűen állandóan aludnék.
A napok meg csak úgy rohannak! Most újra együtt, annyi megbeszélnivalónk van, annyi emlék meg érzés rohan meg állandóan, hogy csak nehezen tudom kordában tartani az érzelmeimet.
Kimondhatatlanul boldog vagyok! És még annál is… nagyon-nagyon szerelmes! Ez volt életem legszebb nyara! És még nincs vége!
Hétvégén Orlandóba megyünk, mert megígértük a Lucának. Vár ránk még néhány élmény és kalandpark!
De aztán visszatérek, mert már hiányzik az írás, és a munka is. Rengeteg ötletem van, és iszonyúan fel vagyok pörögve. Úgy érzem, most aztán megváltom a világot, annyit tervem van! És persze kezdődik a suli, és a szezon is, szóval lesz meló bőven!
Nemsokára jelentkezem, addig millió puszit küldök, és szép nyárvégét kívánok mindenkinek.

Szeretettel, Luna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése