2015. április 12., vasárnap

Egy utolsó kérés...



Sziasztok!



Egyre több kérdést kapok tőletek, hogy mikor hozok új részt, az Ellopott múlthoz.
Szeretnék itt, egyszerre válaszolni mindenkinek, aki írt, és akit érdekel.
Az életem, az elmúlt egy évben, alapjaiban változott meg. Nem csak a hely, ahol élek, hanem a környezet is, amelyben dolgozom. Rengeteg új élmény, kötelezettség, hiszen emberek munkájáért, megélhetéséért vagyok felelős, a jövőjük, családjuk, otthonuk biztonságáért. Ez számomra nagyon fontos feladat!
Nem akarom most leírni a törekvéseimet, azt hogy éjjel-nappal azon agyalok, hogy tudnám még jobban felvirágoztatni, még nagyobb tömeget bevonzani a Stúdióba és a Pubba.
Folyamatosan próbálok megújulni és rendezvényeket kitalálni, hogy kialakuljon egy állandó törzsközönség, amit jelentem, mára már sikerült elérnem, az utolsó bulinkon, már teltházzal mentünk, az mellett, hogy kétszer annyian szorongtak bent, mint a tervezett létszám.
Most persze kezdhetem majd újra, de nem tehettem mást, haza kellett jönnöm.
Nem akarok siránkozni, és az életrajzomat sem fogom megosztani itt.
Mégis szeretném elmondani, hogy számomra az április nagyon nehéz hónap.
Ha az a baleset nem következik be, huszadikán lenne egy éves a kisfiam, rohan az idő!
Fájdalmas emlékek ezek, főleg úgy, hogy időközben több baba is született a környezetemben, és átérzem, megtapasztalom, hogy mit is veszítettem….
Esténként, ha lefekszem, és még nem jön álom a szememre, álmodozom. Olyankor arra gondolok, milyen tortát készítenénk neki a munkatársaimmal, amire rá lenne írva, hogy „Kevin 1 éves”…

Nem fogom bezárni a blogot, de nem akarok több szomorú részt, és nem akarok több negatív, lezúzó kritikát. Ezért még egy kis időre van szükségem, a megértésetekre, és főként a türelmetekre.
Van néhány dolog, amit le kell zárnom, be kell csuknom néhány ajtót, ami nem vezet sehova, csak egy zsákutcába.
Nem halogathatom tovább, az én gyengeségem, hogy idáig jutottunk, és minél tovább húzom az időt, annál fájdalmasabb lesz, és annál több embert bántok meg a környezetemben.
Ma azt mondta nekem a világ legklasszabb dokija, hogy bízik bennem, meg tudom csinálni, mert tudja, hogy erős vagyok, és hogy „a sikerélmény már önmaga is gyógyít!”
Nem fogok neki csalódást okozni, és nektek sem akarok!

Hiányzik az írás és hiányoztok Ti, a hozzászólásotok a szinte már családias, baráti hangulat, a szeretetetek és érdeklődésetek.
Hiányoznak a „beszélgetések”, a világ, LunaVilága, amit én teremtettem, és ami olyan számomra, akár egy megvalósult álom. Minden, ami régen olyan jó volt a blogon, az életem részévé váltatok.
Rengeteg értékes, jó embert volt szerencsém itt megismerni. Sokat változott a világnézetem, az emberekhez fűződő kapcsolatom miattatok, mert látom már, hogy igenis vannak csodás emberek, csak a hétköznapok szürke forgatagában, elsétálunk egymás mellett.
Itt azonban rám találtatok, és fontos részévé váltatok a mindennapjaimnak.
Már sokkal jobban be tudom osztani az időmet.
Az igazság az, hogy az embernek – ha ír – néha kell egy kis szünet. Van, hogy elmegy a kedve, mert olyan dolgok történnek körülötte, hogy egyszerűen képtelen arról írni, amiről eddig tette.
Vagy ha mégis, akkor csak keserűen, azt pedig már nem akarok!
Engem nagyon befolyásol a környezetem és a hangulatom, hisz a történeteim nagy része személyes tapasztalat, vagy a környezetemben megélt dolgok kiszínezett, és szépen felöltöztetett egyvelege.
De mire innen hazatérek, egy új, másik Luna lesz az, aki leszáll a gépről. Magam mögött hagyok sok mindent, a múltamat, ami a rengeteg fájdalom ellenére is csodálatos volt, és nem is történhetett volna velem ennél szebb dolog a világon. De a dolgok néha elromlanak, az irányítás kicsúszik a kezeink közül, elvesztjük az uralmat és a falnak csapódunk.
És akkor fel kell állni, és tovább kell lépni, még akkor is, ha fáj.
Hát én most lépek….mindig csak egyet, ahogy a doki mondja, mindig csak a következő lépés a fontos, mert minden egyes apró lépés közelebb visz a célunkhoz.

Szóval, ha elmúlt ez az időszak, és az öcséméknél is látok már valami kis reális esélyt, a sikeres érettségire, akkor visszatérek és folytatom.
Örülnék, ha itt lennétek és várnátok rám, és ha újra írok, esetleg megint megosztanátok velem a véleményeteket, és „beszélgetnénk” egymással úgy, mint régen. Nekem nagyon hiányzik!
Sőt, szeretnélek megkérni benneteket arra, hogy ha kiteszem a folytatást, írjatok véleményt. Mindenki! Azok a még közelebbi barátaim is, akikkel napi kapcsolatban vagyok, és amúgy megszépítik a leveleikkel a napjaimat, de elfelejtettek a blogra írni!:)
Légyíves, ide is! Nem kell regény, elég csak egy mosolygós smaili, vagy néhány szó – ennek Margo27 a nagymestere:) – hogy érezzem, tudjam, itt vagytok, kellek még, fontos, érdekel, van arra igény, amit írok!
Meghálálom, sőt, megdolgozok érte, és hamarosan találkozunk, ígérem!
Addig is mindenkit virtuálisan ölel és puszil,

Luna

15 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Szia Luna!
    Teljesen megértem, hogy miért döntöttél így! S visszavárlak!
    Addig is..Viszont olvasásra! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Köszönöm, hogy írtál! Nagyon kedves vagy!
      Jelentem megérkeztem, újra itt vagyok Magyarba és holnap hozom az új részt!
      És köszönöm a türelmedet is! :)
      puszi, Luna

      Törlés
  3. Szia Luna
    Nem szoktam írni tudom hogy kellene de arra már nem szokott időm jutni.
    Nagyon szeretem a történetedet és az írásod én várlak vissza puszi
    Juci

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Juci!
      Hát nagy örömömre szolgál, hogy most eltértél a szokásodtól és írtál!:)
      Jó érzés, ha olyan olvasótól kapok komit, aki eddig még nem írt!
      Ha kérhetem, csak így tovább!:)
      Szerintem nem rabolt el sok időt az életedből ez a két sor, engem pedig nagyon boldoggá tettél vele! Bizony!:)
      puszi, Luna

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. szia, Drágám!
    tedd rendbe az életed és ha készen állsz, mi akkor is ugyanakkora szeretettel fogunk várni téged, ezen ne aggódj, aki igazán számít, meg fog várni, aki meg türelmetlenkedik, az meg is érdemli :)
    szóval csak foglalkozz a családdal és magaddal :)
    vigyázz magadra, sok-sok puszi és ölelés:Aniw

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Megjöttem! Hát a dolgok egyelőre nem úgy alakulnak ahogy szeretném, de nem baj.
      Monacóban voltam, és egy yachtról nézve a kivilágított kikötőre, miközben díszkivilágításban egy pincér szolgálja fel a vacsorát, mégsem mondhatom azt, hogy én nem ezt akarom, nem ilyen életre vágytam! :/
      Szóval kicsit csúszik a dolog, tudtam nem lesz könnyű!:(
      Este majd írok valamikor!
      addig, puszi, Luna

      Törlés
  6. Szia Luna!

    Nemrég kezdtem el olvasni a történetedet és pár nap alatt sikerült is végig érnem, mert nem bírtam abbahagyni. Ritkán szoktam olvasni, mert se időm se energiám nem szokott lenni a tanulás és a kézilabda mellett.Viszont a te történeted számomra olyan, mint egy könyv ami azonnal megfog. Nem tudom mi és nem tudom miért de azt tudom, hogy muszáj olvasnom és még több és több kell belőle.Szerintem az egyik legnehezebb dolog, hogy írásban de még szóban is megtudjuk fogalmazni az érzéseinket bármivel kapcsolatban.Te ebben számomra profi vagy! Hihetetlennek tartom, hogyan tudod elérni, hogy egyszer nevessek máskor sírjak.Az arcomon mindig ott van az adott hangulat amit a történet okoz (ezt onnan tudom, hogy többször szólt már rám tesóm, hogy miért sírok vagy miért nevetek, úgy, hogy észre se vettem). Mindezzel azt szeretném kifejezni, hogy nagyszerű író vagy! Imádom a történeted, amit fejben szinte teljesen eltudok képzelni! Kifejezetten vannak kedvenc részeim amiket már szerintem ha egy tucatszor nem olvastam el akkor egyszer sem. :) Nagyon remélem, hogy hamarosan tudod folytatni!! Már most nagyon várom!! Minden jót kívánok és amikor készen állsz rá, akkor szerintem nem csak a magam de azok nevében is mondhatom akik imádják a történeted és téged is, hogy mi itt leszünk és várunk rád!

    Üdv: Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kriszti!
      Nagyszerű érzés, ha felbukkan egy új olvasó, és még nagyszerűbb azt olvasnom, hogy ennyire magával ragadta az írásom!:)
      A könnyeidet sajnálom, és remélem, hogy a nevetés kárpótol a szomorú részekért!
      Igyekezni fogok újra vidám részeket írni.
      Az én sem tudom, hogy csinálom, miért lesz ilyen a történet, talán azért mert én is ilyen vagyok, egyszer sírok, aztán meg nevetek!:)
      Hát az igazság az, hogy elég sokat beszélek, és a környezetemben néha már menekülnek az érzéseim és elképzeléseim elemezgetése elől!:)
      Köszönöm a dicséretet, és sok sikert kívánok a kézilabdához. Imádom nézni a TV-ben, de csinálni nem szerettem, mert sokat kellett futni és az ember lánya nem is gondolná milyen durva sport, amíg néhányszor meg nem rángatják a mezét!:)
      Maradtam inkább a röpinél, ott nincs ilyen test-test elleni csata. Sajnos sulis koromban elég ropi voltam az ilyenhez!:)
      Remélem azért hallok még máskor is felőled!:)
      Puszi, Luna

      Törlés
  7. Szia Nora.
    Most olvastam végig a történetet. Nagyon jó. Mikor suliba olvasok szünetekben mindig szólnak a barátnőim , hogy mint ordítozol a könyvnek. Mivel folyamatosan mondom Kiminek, hogy él Kisu és az a ribanc akarja megöletni. Remélem folytatod az írást mert nagy tehetséged van hozzá.

    Üdv.: Borostyán

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Borostyán!
      Sikerült megnevettetned, ahogy elképzeltem, hogy ordítozol, és tanácsokkal látod el a történetem szereplőit!:)
      Aztán meg rájöttem, hogy tulajdonképpen ilyenkor velem ordítozol, mert hát ugye én írom ilyenre a sztorit!:)
      No, nem baj, örülök ám, az ilyenfajta lelkesedésnek.
      Sőt elárulom, hogy a történetben van néhány olyan esemény, amit Ti kedves olvasók írtatok le, találgatva a töri folytatását, és nekem annyira megtetszett, hogy beleírtam!:)
      Szóval, ha van ötleted, itt is hallasd a hangod, és írd meg, szeretném „hallani”!:)
      Nagyon köszönöm, hogy írtál!
      Puszi, Luna

      Törlés
  8. Drága Luna,
    Új rész előtt a... :-) a és üdv, újra itthon.. :-)
    Puszi és ölelés,
    Dee

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon köszönöm!
      Ezt is meg mindent! Tudod!:)
      Jelentkezem ám!:)
      puszi, Luna

      Törlés