2014. december 20., szombat

Közérdekű!:)


Sziasztok!

Azt ígértem, hogy a hétvégére mindkét történetemhez hozok új részt, de sajnos ha megfeszülök se vagyok rá képes!

Ma és holnap suliba vagyunk, aztán táncolni megyünk. Sajnálom, de sehogy se tudom összehozni! Nővérem szerint, töltsük hasznosan az utolsó napokat, és még belefér az időmbe velük, és a család minden mozdítható és mozgósítható tagjával, egy rendkívül intenzív gyorstalpaló suli, egy modul abból, amibe járnak, és hamarosan végeznek!

Hát remélem túlélem, és tudom majd egyszer kamatoztatni az itt tanultakat.

Ne haragudjatok, hétfőn, ahogy magamhoz térek, mindkét oldalamra kiteszem az új részt, mert nagyjából már készen van, csak még itt-ott kellene bele írnom.

Addig ügyeskedjetek a konyhában, hogy legyen időtök hétfőn engem olvasni!:)

Nekünk a dédike valami Marlenkát ígért karácsonyra. Állítólag valami különleges ez is. Beleolvastam a receptjébe, és azt látom, tedd a sűrített tejet dobozostól forró vízbe és főzd 3 órán át…..Hát én itt feltett kézzel kihátráltam ebből a sütésből, de izgatottan várom!:)


Puszi mindenkinek, Luna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése